Cilindru receptor frana Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI - 128 cai motor diesel 8140.43S (F28DTCR) - magazin online

Peugeot
Cumpara online 24/7
Peugeot Boxer Bus (230P)
Peugeot Boxer Bus (230P)
128 cp - motor diesel
11.2000 - 04.2002
Marca: Peugeot Model: Boxer Bus (230P) Modif.: 2.8 HDI - motor diesel
Sasiu: bus An: 11.2000 - 04.2002 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 2798 cmc Putere: 128 cp / 94 kW Codul motorului: 8140.43S (F28DTCR) Ulei motor: 7,00 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Diametru
    • 25,4 mm
    • 27 mm
    • 28,6 mm
    Producator
    • ATE
    • BOSCH
    • FTE
    • FERODO
    • BREMBO
    • DELPHI
    • METZGER
    • FEBI BILSTEIN
    • TRISCAN
    • METELLI
    • TRW
    • KAMOKA
    • LPR
    • A.B.S.
    • TOPRAN
    • CIFAM
    • FRENKIT
    • MAXGEAR
    • ABE
    • QUICK BRAKE
    Aplica
    • Cilindru receptor frana ATE 24.3226-1702.3 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      ATE
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie de la:
      11.2001
      An fabricatie pana la:
      03.2002
      Încarcatura utila [kg]:
      1400 kg
      Partea de montare:
      puntea spate
      Diametrul pistonului [mm]:
      27,0 mm
      Material:
      Fonta
      Cod MAPP disponibil:
      Numar comercial:
      020469
      puntea spate
      446 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana ATE 24.3228-1701.3 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      ATE
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Partea de montare:
      puntea spate
      Diametrul pistonului [mm]:
      28,6 mm
      Material:
      Fonta
      Cod MAPP disponibil:
      Numar comercial:
      020401
      puntea spate
      403 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana BOSCH 0 986 475 801 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie pana la:
      02.2002
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1000 kg
      Diametrul pistonului [mm]:
      25,4 mm
      Numar comercial:
      WC794
      puntea spate
      217 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana BOSCH 0 986 475 802 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      BOSCH
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie pana la:
      02.2002
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1400 kg
      Diametru [mm]:
      27 mm
      Diametrul pistonului [mm]:
      27 mm
      Numar comercial:
      WC795
      puntea spate
      162 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana FTE 9210279 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      FTE
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie pana la:
      12.2001
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      16204256
      Serie șasiu (VIN)până la:
      16206253
      Partea de montare:
      puntea spate
      Diametrul pistonului [mm]:
      27 mm
      Greutate [kg]:
      0,58 kg
      Numar comercial:
      R2702A1
      puntea spate
      110 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana FERODO FHW233 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      FERODO
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Diametru [mm]:
      27 mm
      Greutate [kg]:
      0,55 kg
      Material:
      Fonta
      Sistem de frânare:
      TRW
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Lungime ambalaj [cm]:
      11 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      8 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      4,5 cm
      puntea spate
      144 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana FERODO FHW244 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      FERODO
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Greutate bruta autovehicol [kg]:
      3250 kg
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Diametru [mm]:
      25,4 mm
      Greutate [kg]:
      0,56 kg
      Material:
      Fonta
      Sistem de frânare:
      TRW
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Lungime ambalaj [cm]:
      11 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      8 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      4,5 cm
      puntea spate
      108 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana BREMBO ESSENTIAL LINE A 12 294 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      BREMBO
      Partea de montare: puntea spate
      Serie:
      ESSENTIAL LINE
      An fabricatie pana la:
      11.2001
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1000 kg
      Încarcatura utila [kg]:
      1400 kg
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Material:
      Fonta
      Dimensiune filet:
      10 x 1
      Sistem de frânare:
      TRW
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      36,5 mm
      Alezaj Ø [mm]:
      25,4 mm
      puntea spate
      115 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana BREMBO ESSENTIAL LINE A 12 296 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      BREMBO
      Partea de montare: puntea spate
      Serie:
      ESSENTIAL LINE
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Material:
      Fonta
      Dimensiune filet:
      10 x 1
      Sistem de frânare:
      TRW
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      36,5 mm
      Alezaj Ø [mm]:
      28,57 mm
      puntea spate
      131 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana BREMBO ESSENTIAL LINE A 12 567 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      BREMBO
      Partea de montare: puntea spate
      Serie:
      ESSENTIAL LINE
      An fabricatie pana la:
      03.2002
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1400 kg
      Material:
      Fonta
      Dimensiune filet:
      10 x 1
      Sistem de frânare:
      APL
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      36,5 mm
      Alezaj Ø [mm]:
      27 mm
      puntea spate
      82 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana DELPHI LW21057 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      DELPHI
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Greutate bruta autovehicol [kg]:
      3250 kg
      Sistem de frânare:
      Lucas
      Articol extins/Informatii de extindere:
      fara regulator integrat
      Diametrul pistonului [mm]:
      27 mm
      puntea spate
      98 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana DELPHI LW21059 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      DELPHI
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Greutate bruta autovehicol [kg]:
      3250 kg
      Sistem de frânare:
      Lucas
      Articol extins/Informatii de extindere:
      fara regulator integrat
      Diametrul pistonului [mm]:
      25,4 mm
      puntea spate
      94 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana METZGER CIFAM 101-636 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      METZGER
      Partea de montare: puntea spate
      Serie:
      CIFAM
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Diametrul pistonului [mm]:
      28,6 mm
      Material:
      Fonta
      puntea spate
      133 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana FEBI BILSTEIN 12015 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: Axa spate dreapta Axa spate stanga
      nu pentru sarcina utila [kg]:
      1800 kg
      Diametrul pistonului [mm]:
      27 mm
      Material:
      Fonta
      Partea de montare:
      Axa spate dreapta
      Partea de montare:
      Axa spate stanga
      Greutate [kg]:
      0,45 kg
      Axa spate dreapta Axa spate stanga
      98 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana FEBI BILSTEIN 12016 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      FEBI BILSTEIN
      Partea de montare: Axa spate stanga Axa spate dreapta
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Diametrul pistonului [mm]:
      28,57 mm
      Material:
      Fonta
      Partea de montare:
      Axa spate stanga
      Partea de montare:
      Axa spate dreapta
      Greutate [kg]:
      0,45 kg
      Axa spate stanga Axa spate dreapta
      104 Lei cu TVA
    • Surub aerisire, cilindru receptor frana TRISCAN 8105 3672 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      TRISCAN
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Sistem de frânare:
      TRW
      Lungime [mm]:
      29 mm
      Dimensiune filet:
      M7x1
      Tip filet:
      cu filet exterior
      Deschidere cheie:
      7
      puntea spate
      11 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana METELLI 04-0636 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      METELLI
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Material:
      Fonta
      Diametrul pistonului [mm]:
      28,60 mm
      puntea spate
      71 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana TRW BWL201 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      TRW
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      De la sarcina utila [kg]:
      1000 kg
      Pana la sarcina utila [kg]:
      1400 kg
      Restrictiile producatorului:
      TRW
      Diametrul pistonului [mm]:
      25,4 mm
      Material:
      Fonta
      puntea spate
      163 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana TRW BWN240 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      TRW
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      De la sarcina utila [kg]:
      1000 kg
      Pana la sarcina utila [kg]:
      1400 kg
      Restrictiile producatorului:
      TRW
      Diametrul pistonului [mm]:
      27 mm
      Material:
      Fonta
      puntea spate
      128 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana TRW BWN245 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      TRW
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Restrictiile producatorului:
      TRW
      Diametrul pistonului [mm]:
      28,6 mm
      Material:
      Fonta
      puntea spate
      163 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana KAMOKA 1110025 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      KAMOKA
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Material:
      Fonta
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      36 mm
      Diametrul pistonului [mm]:
      28 mm
      Sistem de frânare:
      Lucas / TRW
      puntea spate
      82 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana LPR 4085 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      LPR
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie pana la:
      03.2002
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1400 kg
      Dimensiune filet:
      10 X 1
      Material:
      Fonta
      Sistem de frânare:
      AP Lockheed
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      36,5 mm
      Diametrul pistonului [mm]:
      27 mm
      Numar comercial:
      4085
      puntea spate
      53 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana LPR 4485 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      LPR
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie pana la:
      11.2001
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1000 kg
      Încarcatura utila [kg]:
      1400 kg
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Material:
      Fonta
      Dimensiune filet:
      10 X 1
      Sistem de frânare:
      TRW
      Diametrul pistonului [mm]:
      25,4 mm
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      36,5 mm
      Numar comercial:
      4485
      puntea spate
      47 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana LPR 4487 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      LPR
      Partea de montare: puntea spate
      An fabricatie pana la:
      10.2001
      Partea de montare:
      puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Sistem de frânare:
      TRW
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      36,5 mm
      Dimensiune filet:
      10 X 1
      Diametrul pistonului [mm]:
      28,57 mm
      Material:
      Fonta
      Numar comercial:
      4487
      puntea spate
      53 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana A.B.S. 52941X Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      A.B.S.
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Cod sarcină utilă:
      10Q
      Cod sarcină utilă:
      14Q
      Diametru [mm]:
      25,4 mm
      Sistem de frânare:
      TRW
      Material:
      Fonta
      Dimensiune filet:
      1x M10x1.0
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      37 mm
      Numar articol par:
      52941X
      Greutate [kg]:
      0,56 kg
      puntea spate
      90 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana A.B.S. 52942X Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      A.B.S.
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Cod sarcină utilă:
      18Q
      Diametru [mm]:
      28,6 mm
      Sistem de frânare:
      TRW
      Material:
      Fonta
      Dimensiune filet:
      1x M10x1.0
      Distanta dintre gaurile de fixare [mm]:
      37 mm
      Numar articol par:
      52942X
      Greutate [kg]:
      0,55 kg
      puntea spate
      90 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana TOPRAN 720 993 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      TOPRAN
      Partea de montare: Axa spate stanga Axa spate dreapta
      Încarcatura utila [kg]:
      1000 kg
      Încarcatura utila [kg]:
      1400 kg
      Partea de montare:
      Axa spate stanga
      Partea de montare:
      Axa spate dreapta
      Diametrul pistonului [mm]:
      26,99 mm
      Sistem de frânare:
      LUCAS/GIRLING
      Numarul gaurilor de fixare:
      2
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu supapa de aerisire
      Instalație de frânare:
      pentru vehicule cu frana tambur pe axa spate
      Respectati cantitatea de umplere sistem:
      Numar comercial:
      720 993 001
      Axa spate stanga Axa spate dreapta
      66 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana CIFAM 101-636 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      CIFAM
      Partea de montare: puntea spate
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Partea de montare:
      puntea spate
      Material:
      Fonta
      Diametrul pistonului [mm]:
      28,60 mm
      puntea spate
      58 Lei cu TVA
    • Set reparatie, cilindru receptor frana FRENKIT 325010 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      FRENKIT
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Diametru [mm]:
      25,4 mm
      Sistem de frânare:
      TRW
      puntea spate
      35 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana MAXGEAR 19-0157 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: puntea spate
      Greutate bruta autovehicol [kg]:
      3250 kg
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Partea de montare:
      puntea spate
      Diametru [mm]:
      27 mm
      Numar comercial:
      MGH-635
      puntea spate
      90 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana MAXGEAR 19-0856 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      MAXGEAR
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Greutate bruta autovehicol [kg]:
      3250 kg
      Dinamica frânare/conducere:
      pentru vehicule fara ABS
      Diametrul pistonului [mm]:
      25 mm
      Numar comercial:
      MGH-634
      puntea spate
      71 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana ABE C5F015ABE Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      ABE
      Partea de montare: puntea spate
      Articole dinamica de franare / mers:
      nu pentru ABS
      Încarcatura utila [kg]:
      1800 kg
      Diametru piston [mm]:
      28,6 mm
      Partea de montare:
      puntea spate
      Material:
      Fonta
      Sistem de frânare:
      TRW
      Diametru [mm]:
      28,6 mm
      puntea spate
      51 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana ABE C5P002ABE Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      ABE
      Partea de montare: puntea spate
      Articole dinamica de franare / mers:
      nu pentru ABS
      Diametru piston [mm]:
      25,4 mm
      Partea de montare:
      puntea spate
      Material:
      Fonta
      Sistem de frânare:
      TRW
      Diametru [mm]:
      25,4 mm
      puntea spate
      47 Lei cu TVA
    • Cilindru receptor frana ABE C5P003ABE Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      ABE
      Partea de montare: puntea spate
      Articole dinamica de franare / mers:
      nu pentru ABS
      Diametru piston [mm]:
      27 mm
      Partea de montare:
      puntea spate
      Material:
      Fonta
      Sistem de frânare:
      TRW
      Diametru [mm]:
      27 mm
      puntea spate
      49 Lei cu TVA
    • Surub aerisire, cilindru receptor frana QUICK BRAKE 0069 Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
      mai mult
      QUICK BRAKE
      Partea de montare: puntea spate
      Partea de montare:
      puntea spate
      Sistem de frânare:
      TRW
      Lungime [mm]:
      29 mm
      Dimensiune filet:
      M7x1
      Tip filet:
      cu filet exterior
      Deschidere cheie:
      7
      puntea spate
      6 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat - Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
    Inchide
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    3800 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    1800 1/min
    Cuplu maxim
    296 Nm
    Ridicare
    100,00 mm
    Alezaj
    94,60 mm
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    8°-/37°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    48°-/8°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-3-4-2
    Rată de compresie
    18,50 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    0,70 - 1,00 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    149,60 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,00 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    82°
    Radiatorul se cuplează la temperatura
    95°
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    Diesel
    Denumire carburaţie
    Common Rail
    Producător carburaţie
    Bosch
    Tip carburaţie
    EDC.15C7
    Producător pompă de injectare
    Bosch
    Producător duze de injecţie
    Bosch
    Pornire alimentare cu combustibil statică
    1,05 - 1,15 mm
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    800 - 900 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie Diesel
    Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
    4300 - 4500 1/min
    Valoare maximă K
    2,50 1/m
    Valoare prestabilită conform normei europene
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    4,10 bar
    Presiune pneuri faţă
    Vehicule rulotă
    5,00 bar
    Presiune pneuri spate
    4,50 bar
    Presiune pneuri spate
    Vehicule rulotă
    5,50 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    3200 mm
    Ampatamentul
    cu ampatament scurt
    2850 mm
    Ampatamentul
    cu ampatament lung
    3700 mm
    Ecartament faţă
    1720 mm
    Ecartament spate
    1710 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Variantă 1
    18,00 mm
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    Variantă 2
    24,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Variantă 1
    15,90 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    Variantă 2
    21,90 mm
    Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
    0,15 mm
    Diametru tambur de frână punte spate
    254,00 mm
    Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
    255,80 mm
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    7,00 litru
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A2/B2
    10W-30, 10W-40, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    ACEA A3/B3
    SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
    Specificare ulei de motor
    ACEA A2/B2|ACEA A3/B3
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze MLGU, Cu reumplare
    2,70 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Cutie de viteze MG5T, Cu reumplare
    2,75 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    API GL4 PLUS SAE 75W-80
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze MLGU, Variantă 1
    ESSO 75W80 EZL 848
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Cutie de viteze MLGU, Variantă 2
    TOTAL H6965
    SAE 75W-80
    Ulei servodirecţie
    1,50 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    ATF Dexron III
    Specificare ulei servodirecţie
    În ţările cu climă rece
    Pentosin CHF 11S
    Agent de răcire
    10,00 litru
    Agent de răcire
    cu retur al gazului de evacuare
    10,70 litru
    Specificare lichid de răcire
    Variantă 1
    Glysantin G33
    Specificare lichid de răcire
    Variantă 2
    Revkogel 2000
    Lichide de frâna la schimbare
    1,20 litru
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 1996, cu instalaţie de climatizare spate
    1150 - 1250 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1997, cu instalaţie de climatizare spate
    950 - 1050 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    de la 1997
    750 - 850 Grame
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    până la 1996
    950 - 1050 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-H13
    SP 20
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-V12
    SP 10
    Specificaţie ulei de răcire
    Compresor Sanden SD7-V16
    SP 10
    Conţinut rezervor
    80 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Fază lungă
    H4 12V 60/55W P43t
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu
    DAY1
    Lumină de parcare
    T4W 12V 4W BA9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    PY21W 12V 21W BAU15s yellow
    photoicon
    Lumini spate
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d Longlife
    photoicon
    Lumină de frână
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21/4W 12V 21/4W BAZ15d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    de la 1999/05
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    până la 1999/04
    Festoon 12V 5W SV8,5 (11x41)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    Festoon 12V 15W SV8,5 (15,5x41)
    photoicon
    Lampă de citit
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lampă torpedo
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    în condiţii grele de exploatare
    la fiecare 90.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    la fiecare 20.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 40.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
    toate 20.000 km
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 60.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
    toate 120.000 km
    Mod de verificare ulei cutie de viteze manualǎ
    la fiecare 40.000 km / 4 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 20.000 km / 2 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    la fiecare 20.000 km / 2 ani
    Mod de verificare-joc supapă
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Reglaţi jocul supapei.
    la fiecare 120.000 km / 10 ani
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Peugeot Boxer Bus (230P) 2.8 HDI - 128 cai Introduceti sasiu
    Peugeot Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024