Bobina aprindere Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro - 250 cai benzina BHE - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi TT Roadster (8N9)
Audi TT Roadster (8N9)
250 cp - benzina
07.2003 - 06.2006
Marca: Audi Model: TT Roadster (8N9) Modif.: 3.2 VR6 quattro - benzina
Sasiu: Cabriolet An: 07.2003 - 06.2006 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 3189 cmc Putere: 250 cp / 184 kW Codul motorului: BHE Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • BorgWarner (BERU)
    • NGK
    • BOSCH
    • CHAMPION
    • BREMI
    • HERTH+BUSS ELPARTS
    • DELPHI
    • METZGER
    • MAGNETI MARELLI
    • FACET
    • MEAT & DORIA
    • HOFFER
    • MAXGEAR
    • EPS
    • DEPO-LORO
    • ESEN SKV
    • VAG
    Aplica
    • bobina de inductie BorgWarner (BERU) ZSE044 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Tehnica de cuplaj:
      Spark Spring
      Bobina aprindere:
      cu treapta finala
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Nr. de cuplaje:
      1
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu electronica
      Lungimea inclusiv ștecărul [cm]:
      17 cm
      Versiune:
      not for FSI-Engines
      Numar comercial:
      0 040 102 044, 40102044, E2019102044A1
      168 Lei cu TVA
    • bobina de inductie NGK 48065 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Cod motor:
      BHE
      Numar bucati necesare:
      6
      Numar intrari / iesiri:
      1
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Numar comercial:
      U5020
      157 Lei cu TVA
    • bobina de inductie BOSCH 0 986 221 051 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Voltaj [V]:
      14 V
      Numar comercial:
      ZS-PE PENCIL COIL 1X1
      224 Lei cu TVA
    • bobina de inductie CHAMPION BAEA044E Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Produsul trebuie să fie destinat la autovehicul sau motor:
      Tensiune [V]:
      12 V
      Tehnica de cuplaj:
      Spark Spring
      Lungimea inclusiv ștecărul [cm]:
      16,7 cm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Nr. de cuplaje:
      1
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Bobina aprindere:
      inclusiv fisa aprinere bujie
      Bobina aprindere:
      cu treapta finala
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu electronica
      Versiune:
      not for FSI-Engines
      Lungime ambalaj [cm]:
      19,5 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      8 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      10 cm
      196 Lei cu TVA
    • bobina de inductie BREMI 20122 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numar bucati necesare:
      6
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Tensiune [V]:
      12 V
      Bobina aprindere:
      Bobina de aprindere bujie
      Nr. articol al accesoriului recomandat:
      20113/40
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      306 Lei cu TVA
    • manson cauciuc,bobina BREMI 20113/40 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      pentru numar articol:
      20112
      pentru numar articol:
      20113
      pentru numar articol:
      20114
      pentru numar articol:
      20115
      pentru numar articol:
      20116
      pentru numar articol:
      20117
      pentru numar articol:
      20120
      pentru numar articol:
      20121
      pentru numar articol:
      20122
      pentru numar articol:
      20123
      pentru numar articol:
      20124
      pentru numar articol:
      20125
      pentru numar articol:
      20126
      pentru numar articol:
      20130
      pentru numar articol:
      20331
      pentru numar articol:
      20776
      pentru numar articol:
      11731
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu set de montaj
      80 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bobina de inductie HERTH+BUSS ELPARTS 51277161 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Restrictiile producatorului:
      VAG
      Restrictiile producatorului:
      Fiat
      Restrictiile producatorului:
      Citroen
      Restrictiile producatorului:
      Peugeot
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Lungime cablu [mm]:
      250 mm
      Latime cuplare [mm]:
      2,8 mm
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu carcasa element contactor
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu garnituri
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu legatura
      Material izolare:
      Silicon
      Sectiune cablu de la [mm²]:
      1 mm²
      Sectiune cablu pana la [mm²]:
      2,5 mm²
      Temperatura de la [°C]:
      -25 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +140 °C
      Deconectare carcasa stecher:
      Carcasa bucsa stecher
      pt. cod original (OE):
      51881061
      pt. cod original (OE):
      51753759
      Capacitatea curentului [A]:
      9 A
      Tensiune de lucru [V]:
      24 V
      Numar comercial:
      RepCon
      94 Lei cu TVA
    • bobina de inductie DELPHI GN10443-12B1 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Tip fisa:
      Mama
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Tensiune [V]:
      12 V
      156 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bobina de inductie METZGER GREENPARTS 2324009 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      mai mult
      METZGER
      Partea de montare: latura bobina aprindere
      Serie:
      GREENPARTS
      Partea de montare:
      latura bobina aprindere
      Lungime cablu [mm]:
      210 mm
      Numar de legaturi:
      4
      Sectiune cablu de la [mm²]:
      0,75 mm²
      Sectiune cablu pana la [mm²]:
      1,5 mm²
      Material izolare:
      Silicon
      Material:
      CuSn (Cupru-Staniu)
      Tip fisa:
      Cupla redusa
      latura bobina aprindere
      55 Lei cu TVA
    • bobina de inductie MAGNETI MARELLI 060717102012 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Cod motor:
      BHE
      Numar comercial:
      BAEQ102, 060717102012, 060810197010, BAE680BC
      217 Lei cu TVA
    • bobina de inductie FACET Made in Italy - OE Equivalent 9.6334 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      BPF
      Numar bucati necesare:
      6
      Numar comercial:
      EPS 1.970.434, KW 470 434
      236 Lei cu TVA
    • bobina de inductie MEAT & DORIA 10485E Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      pentru numar articol:
      10485E
      Calitate:
      OE EQUIVALENT
      165 Lei cu TVA
    • bobina de inductie HOFFER 8010485 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      pentru numar articol:
      8010485
      194 Lei cu TVA
    • bobina de inductie MAXGEAR 13-0064 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Cod motor:
      BHE
      Numar bucati necesare:
      6
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Numar comercial:
      MG-00211
      178 Lei cu TVA
    • bobina de inductie EPS Made in Italy - OE Equivalent 1.970.434 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      BPF
      Numar bucati necesare:
      6
      Numar comercial:
      Facet 9.6334, Kw 470 434
      242 Lei cu TVA
    • bobina de inductie DEPO-LORO 122-01-094 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Bobina aprindere:
      Constructie racord SAE
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      135 Lei cu TVA
    • bobina de inductie ESEN SKV 03SKV127 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Greutate [kg]:
      0,22 kg
      Mod de operare:
      electric
      Garantie:
      Garantie 4 ani
      228 Lei cu TVA
    • Set reparat cabluri, bobina de inductie ESEN SKV 53SKV110 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Greutate [kg]:
      0,03 kg
      Garantie:
      Garantie 3 ani
      81 Lei cu TVA
    • ignition coil with spark plug connector VAG 022905715 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Informatii:
      262 Lei cu TVA
    • ignition coil with spark plug connector VAG 022905715A Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Informatii:
      355 Lei cu TVA
    • ignition coil with spark plug connector VAG 022905715B Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Informatii:
      395 Lei cu TVA
    • Adapter cable loom VAG 1J0971658L Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Informatii:
      239 Lei cu TVA
    • 4-Pin Electrical Connector VAG 1J0973724 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      Used in various locations on many vehicles
      68 Lei cu TVA
    • Electrical Connector Housing - 4 Pin VAG 4B0973724 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      Does not come with terminals or wires
      84 Lei cu TVA
    • Ignition Coil Connector Housing VAG 8K0973724 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      The 4-pin connector for the ignition coils
      51 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    6300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2800 - 3200 1/min
    Cuplu maxim
    320 Nm
    Ridicare
    95,90 mm
    Alezaj
    84,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,960 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-5-3-6-2-4
    Presiune de compresie
    7,50 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    10,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    11,30 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    2,00 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    80° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    21,36 x 1320
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Distanţă electrozi
    1,05±0,05 mm
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    IZKR7B
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 98 ROZ
    Tipul carburantului
    Posibilitate alternativă:
    OTTO 95 ROZ
    Reducerea randamentului
    Denumire carburaţie
    Bosch Motronic
    Producător carburaţie
    Bosch
    Presiune sistem
    cu subpresiune
    3,50 bar
    Presiune sistem
    fără subpresiune
    4,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    600 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    600 - 800 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,20 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    600 - 800 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/40 R 18
    2,70 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/40 R 18
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/40 R 18
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/40 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,00 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2430 mm
    Ecartament faţă
    1531 mm
    Ecartament spate
    1500 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    30,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    334,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    256,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    42,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    Variantă 1
    68 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 2
    72 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    380 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    2,00 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02Y
    2,60 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
    6,90 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
    5,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02Y
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Schimbător direct de viteze 02E
    G 052 182 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    Schimbător direct de viteze 02E
    0,90 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    Schimbător direct de viteze 02E
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cu reumplare
    0,42 litru
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cantitate de schimb
    0,25 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    G 052 175 A1
    Ulei original
    Ulei cutia de distribuţie
    0,90 litru
    Specificaţie cutie distribuţie
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    8,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    de la 2006
    VW 501 14
    Specificare lichid de frână
    până la 2005
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    Schimbător direct de viteze 02E
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    numai 2004, Schimbător direct de viteze 02E
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
    de la 2005, 6 treapta DSG 02E
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
    până la 2004, 6 treapta DSG 02E
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    max. 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro - 250 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024