Comutator temperatura ventilator radiator Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro - 250 cai benzina BHE - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi TT Roadster (8N9)
Audi TT Roadster (8N9)
250 cp - benzina
07.2003 - 06.2006
Marca: Audi Model: TT Roadster (8N9) Modif.: 3.2 VR6 quattro - benzina
Sasiu: Cabriolet An: 07.2003 - 06.2006 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 3189 cmc Putere: 250 cp / 184 kW Codul motorului: BHE Ulei motor: 5,50 litru cu filtru Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • HERTH+BUSS ELPARTS
    • DELPHI
    • METZGER
    • FEBI BILSTEIN
    • MEYLE
    • FACET
    • VEMO
    • KAMOKA
    • CALORSTAT by Vernet
    • ERA
    • FAE
    • MEAT & DORIA
    • MAHLE
    • TOPRAN
    • HOFFER
    • MAXGEAR
    • EPS
    • Borsehung
    • VAG
    Aplica
    • Comutator temperatura, ventilator radiator HELLA 6ZT 007 800-111 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Specificatii de asamblare:
      insurubat
      Punct de cuplare de la [°C]:
      87 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      102 °C
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Dimensiune filet:
      M 22 x 1,5
      Întrerupator:
      cu termocontact dublu
      Functie comutator combinat:
      Iesire dubla
      Functie comutator combinat:
      Inchizator
      Deschidere cheie:
      29
      Tip fisa:
      Stecher plat
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      100 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator HELLA 6ZT 007 837-061 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Specificatii de asamblare:
      insurubat
      Punct de cuplare de la [°C]:
      90 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      102 °C
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Marcaj culoare:
      negru
      Dimensiune filet:
      M 22 x 1,5
      Întrerupator:
      cu termocontact dublu
      Functie comutator combinat:
      Iesire dubla
      Functie comutator combinat:
      Inchizator
      Deschidere cheie:
      29
      Tip fisa:
      Stecher plat
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      122 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator HERTH+BUSS ELPARTS 70511529 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Culoare carcasa:
      negru
      Dimensiune filet:
      M22 x 1,5
      Deschidere cheie:
      29
      Nr. de cuplaje:
      3
      Specificatii de asamblare:
      Prindere prin inserare
      Temperatura de la [°C]:
      97 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +87 °C
      Temperatura de la [°C]:
      102 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      +99 °C
      66 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator DELPHI TS10285 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      pentru codul seriei de modele:
      3 Pin
      pentru codul seriei de modele:
      For Cooling Fan
      pentru codul seriei de modele:
      Rectangle Plug
      alternativ:
      Dimensiune filet:
      M22*1.5
      Deschidere cheie:
      S29
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      137 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator DELPHI TS10292 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      pentru codul seriei de modele:
      3 Pin
      pentru codul seriei de modele:
      For Cooling Fan
      Dimensiune filet:
      M22*1.5
      Deschidere cheie:
      S29
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      104 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator DELPHI TS10321 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Cod motor:
      BHE
      pentru codul seriei de modele:
      2 Pin
      pentru codul seriei de modele:
      For Cooling Fan
      Dimensiune filet:
      /
      Deschidere cheie:
      /
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      Forma:
      dreptunghiular
      69 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator METZGER 0915041 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Temperatura de la [°C]:
      87 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      97 °C
      Temperatura de la [°C]:
      97 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      102 °C
      Functie comutator combinat:
      Inchizator
      Întrerupator:
      cu termocontact dublu
      Culoare:
      negru
      104 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator METZGER 0915047 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Punct schimbare [°C]:
      84 °C
      Punct de cuplare de la [°C]:
      102 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      91 °C
      Marcaj culoare:
      negru
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Deschidere cheie:
      29
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      69 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator FEBI BILSTEIN 36563 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Dimensiune filet exterior:
      M22 x 1,5
      Nr. de cuplaje:
      3
      Temperatura de la [°C]:
      95 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      84 °C
      Temperatura de la [°C]:
      102 °C
      Pana la domeniul de temperatura [°C]:
      91 °C
      Forma carcasa stecher:
      triunghiular
      Greutate [kg]:
      0,060 kg
      137 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator MEYLE ORIGINAL: True to OE. 100 959 0016 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      Tensiune de lucru [V]:
      12 V
      Punct de cuplare de la [°C]:
      84 °C
      Punct de cuplare de la [°C]:
      91 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      95 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      102 °C
      Deschidere cheie:
      29
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      cu inel etansare
      Culoare:
      negru
      Dimensiune filet:
      M22 x 1,5
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Numar comercial:
      MEX0329
      101 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator FACET Made in Italy - OE Equivalent 7.5690 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      BPF
      Dimensiune filet:
      M22x1,5
      Deschidere cheie:
      29
      Numar comercial:
      EPS 1.850.690, KW 550 690
      178 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator VEMO Original Quality V15-99-2006 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Serie:
      Original VEMO Quality
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime [mm]:
      29 mm
      Înaltime [mm]:
      54,6 mm
      Greutate [kg]:
      0,07654 kg
      Dimensiune filet:
      M22x1,5
      Punct de cuplare de la [°C]:
      102 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      87 °C
      74 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator KAMOKA 4090012 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Dimensiune filet:
      M22 x 1,5
      Deschidere cheie:
      29 mm
      52 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator KAMOKA 4090021 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Forma carcasa stecher:
      triunghiular
      Deschidere cheie:
      29
      62 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator KAMOKA 4090032 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      pt. cod original (OE):
      191919369A
      28 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator CALORSTAT by Vernet TS1577 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Temperatura de lucru de la [°C]:
      95 °C
      Temperatura de lucru pana la [°C]:
      84 °C
      Temperatura de lucru de la [°C]:
      102 °C
      Temperatura de lucru pana la [°C]:
      91 °C
      Dimensiune filet:
      M22x1.5
      Tip senzor:
      tip senzor deschis
      71 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator CALORSTAT by Vernet TS2630 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Temperatura de lucru de la [°C]:
      90 °C
      Temperatura de lucru pana la [°C]:
      79 °C
      Temperatura de lucru de la [°C]:
      97 °C
      Temperatura de lucru pana la [°C]:
      85 °C
      Dimensiune filet:
      M22x1.5
      Tip senzor:
      tip senzor deschis
      100 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator CALORSTAT by Vernet TS2783 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Temperatura de lucru de la [°C]:
      97 °C
      Temperatura de lucru pana la [°C]:
      87 °C
      Temperatura de lucru de la [°C]:
      102 °C
      Temperatura de lucru pana la [°C]:
      97 °C
      Dimensiune filet:
      M22x1.5
      Tip senzor:
      tip senzor deschis
      85 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator ERA 330230 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Dimensiune filet:
      M22 x 1,5
      Deschidere cheie:
      29
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Punct de cuplare de la [°C]:
      102 °C
      Punct de cuplare de la [°C]:
      97 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      87 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      97 °C
      50 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator FAE 38180 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Punct de cuplare de la [°C]:
      95 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      84 °C
      72 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator FAE 38185 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Punct de cuplare de la [°C]:
      95 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      90 °C
      50 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, racire FAE 35310 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Punct schimbare [°C]:
      119 °C
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      36 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator MEAT & DORIA 82689 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Unghiular
      Culoare stecher:
      alb
      Temperatura de inchidere [°C]:
      95 °C
      Temperatura de deschidere [°C]:
      90 °C
      Punct schimbare [°C]:
      102 °C
      Punct decuplare [C]:
      97 °C
      Dimensiune filet:
      M22x1,5 mm
      Deschidere cheie:
      29 mm
      pt. cod original (OE):
      1H0 959 481 B
      pt. cod original (OE):
      95VW 8B607 GA
      38 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator MEAT & DORIA 82701 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      triunghiular
      Culoare stecher:
      negru
      Temperatura de inchidere [°C]:
      97 °C
      Temperatura de deschidere [°C]:
      87 °C
      Punct schimbare [°C]:
      102 °C
      Punct decuplare [C]:
      97 °C
      Dimensiune filet:
      M22x1,5 mm
      Deschidere cheie:
      29 mm
      pt. cod original (OE):
      1J0 959 481A
      36 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, racire MEAT & DORIA 82605 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      Marcaj culoare:
      alb
      Punct schimbare [°C]:
      120 °C
      Diametru exterior [mm]:
      25,5 mm
      Diametru carcasa [mm]:
      20 mm
      pt. cod original (OE):
      191 919 369 A
      45 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator MAHLE BEHR TSW 65 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Serie:
      BEHR
      Dimensiune filet:
      M 22x1.5
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Articol extins/Informatii de extindere:
      cu etansare
      Punct de cuplare [°C]:
      102 °C
      Punct de cuplare [°C]:
      97 °C
      Punct decuplare [C]:
      87 °C
      Punct decuplare [C]:
      97 °C
      Latime ambalaj [cm]:
      6,70 cm
      Greutate netă [g]:
      61 g
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,7 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      9,20 cm
      Numar comercial:
      72421054, 72421055
      103 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator TOPRAN 109 772 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Dimensiune filet:
      M 22 x 1,5
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Nr. treptelor de viteza:
      2
      Punct de cuplare [°C]:
      95 °C
      Punct decuplare [C]:
      84 °C
      Punct de cuplare [°C]:
      102 °C
      Punct decuplare [C]:
      91 °C
      Forma carcasa stecher:
      triunghiular
      Numar comercial:
      109 772 001
      45 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator HOFFER 7472689 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Unghiular
      Culoare stecher:
      alb
      Temperatura de inchidere [°C]:
      95 °C
      Temperatura de deschidere [°C]:
      90 °C
      Punct schimbare [°C]:
      102 °C
      Punct decuplare [C]:
      97 °C
      Dimensiune filet:
      M22x1,5 mm
      Deschidere cheie:
      29 mm
      pt. cod original (OE):
      1H0 959 481 B
      pt. cod original (OE):
      95VW 8B607 GA
      58 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator HOFFER 7472701 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      triunghiular
      Culoare stecher:
      negru
      Temperatura de inchidere [°C]:
      97 °C
      Temperatura de deschidere [°C]:
      87 °C
      Punct schimbare [°C]:
      102 °C
      Punct decuplare [C]:
      97 °C
      Dimensiune filet:
      M22x1,5 mm
      Deschidere cheie:
      29 mm
      pt. cod original (OE):
      1J0 959 481A
      51 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, racire HOFFER 7472605 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      Marcaj culoare:
      alb
      Punct schimbare [°C]:
      120 °C
      Diametru exterior [mm]:
      25,5 mm
      Diametru carcasa [mm]:
      20 mm
      pt. cod original (OE):
      191 919 369 A
      58 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator MAXGEAR 50-0176 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Forma carcasa stecher:
      triunghiular
      pt. cod original (OE):
      1J0 959 481 A
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Dimensiune filet:
      M22x1,5
      Punct de cuplare de la [°C]:
      95 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      84 °C
      Punct de cuplare de la [°C]:
      102 °C
      Pana la punctul de contact [°C]:
      91 °C
      50 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator EPS Made in Italy - OE Equivalent 1.850.690 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      BPF
      Dimensiune filet:
      M22x1,5
      Deschidere cheie:
      29
      Numar comercial:
      Facet 7.5690, Kw 550 690
      144 Lei cu TVA
    • Comutator temperatura, ventilator radiator Borsehung B13129 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Calitate:
      1
      Culoare:
      negru
      94 Lei cu TVA
    • Temperature Switch VAG 191919369A Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      2-pin sensor white in color for air conditioning
      221 Lei cu TVA
    • Radiator Fan Switch - Black VAG 1H0959481B Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Информация:
      Square connector with rounded ends (95-102c)
      260 Lei cu TVA
    • thermal switch VAG 1J0959481 Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Informatii:
      200 Lei cu TVA
    • dual thermo-switch VAG 1J0959481A Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
      Informatii:
      267 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Lanţ de distribuţie
    Turaţie la putere maximă
    6300 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2800 - 3200 1/min
    Cuplu maxim
    320 Nm
    Ridicare
    95,90 mm
    Alezaj
    84,00 mm
    Supapă per cilindru
    4
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,960 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    6
    Secvenţă de aprindere
    1-5-3-6-2-4
    Presiune de compresie
    7,50 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    10,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    11,30 :1
    Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
    2,00 bar
    Temperatură de verificare 80° C
    Retard maxim chiulasă
    0,050 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    80° - 105°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    21,36 x 1320
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Distanţă electrozi
    1,05±0,05 mm
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    IZKR7B
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 98 ROZ
    Tipul carburantului
    Posibilitate alternativă:
    OTTO 95 ROZ
    Reducerea randamentului
    Denumire carburaţie
    Bosch Motronic
    Producător carburaţie
    Bosch
    Presiune sistem
    cu subpresiune
    3,50 bar
    Presiune sistem
    fără subpresiune
    4,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    600 - 800 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
    600 - 800 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 3000 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,20 %
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    2500 - 3000 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Sondă de bandă largă
    Turaţie de verificare pentru semnalul sondelor lambda
    600 - 800 1/min
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/40 R 18
    2,70 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/40 R 18
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,60 bar
    Presiune pneuri faţă
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,50 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/40 R 18
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/40 R 18
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,00 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2430 mm
    Ecartament faţă
    1531 mm
    Ecartament spate
    1500 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    32,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    30,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    22,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    20,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    334,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    256,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    42,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    38,00 mm
    Sistem electric
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    Variantă 1
    68 Ah
    Capacitate baterie
    Variantă 2
    72 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    380 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    2,00 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    5,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 501 01
    0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 502 00
    SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 00
    SAE 0W-30|SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 501 01|VW 502 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02Y
    2,60 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 02E, Cu reumplare
    6,90 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    Schimbător direct de viteze 02E, Cantitate de schimb
    5,50 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02Y
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    Schimbător direct de viteze 02E
    G 052 182 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial osie faţă
    Schimbător direct de viteze 02E
    0,90 litru
    Specificaţie ulei punte faţă
    Schimbător direct de viteze 02E
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cu reumplare
    0,42 litru
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cantitate de schimb
    0,25 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    G 052 175 A1
    Ulei original
    Ulei cutia de distribuţie
    0,90 litru
    Specificaţie cutie distribuţie
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    8,00 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    de la 2006
    VW 501 14
    Specificare lichid de frână
    până la 2005
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă torpedo
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    Schimbător direct de viteze 02E
    toate 60.000 km
    Interval de schimbare a uleiului în cutia de viteze manualǎ
    numai 2004, Schimbător direct de viteze 02E
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
    de la 2005, 6 treapta DSG 02E
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului uleiului transmisiei
    până la 2004, 6 treapta DSG 02E
    toate 30.000 km
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    max. 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro - 250 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024