Bujie Audi TT (8N3) 1.8 T quattro - 224 cai benzina APX, BAM, BEA - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi TT (8N3)
Audi TT (8N3)
224 cp - benzina
10.1998 - 06.2006
Marca: Audi Model: TT (8N3) Modif.: 1.8 T quattro - benzina
Sasiu: cupe An: 10.1998 - 06.2006 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 224 cp / 165 kW Codul motorului: APX, BAM, BEA Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • NGK
    • VALEO
    • BOSCH
    • CHAMPION
    • DENSO
    • KAMOKA
    • TOPRAN
    • BRISK
    • BERU
    • VAG
    Aplica
    • Bujii NGK LPG Laser Line 1496 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      LPG Laser Line
      Cod motor:
      BAM
      Cod motor:
      AMU
      Cod motor:
      APX
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Tip combustibil:
      CNG/LPG
      Interval de schimb recomandat [km]:
      60000 km
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      LPG1, LPG Laser Line 1, LL1
      99 Lei cu TVA
    • Bujii NGK 2397 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      mai mult
      NGK
      Cod motor:
      APX
      Cod motor:
      BAM
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-X-015500
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Nichel
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 1kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      5,2 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      BKUR6ET-10
      26 Lei cu TVA
    • Bujii NGK V-Line 3045 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      V-Line
      Cod motor:
      APX
      Cod motor:
      BAM
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-X-015500
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Nichel
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 1kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      5,2 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      BKUR6ET-10, V-Line 24, VL24
      26 Lei cu TVA
    • Bujii NGK V-Line 5773 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      V-Line
      Cod motor:
      BAM
      Cod motor:
      AMU
      Cod motor:
      APX
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 1kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      3,5 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      PFR6Q, V-Line 37, VL37
      55 Lei cu TVA
    • Bujii NGK 6458 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      mai mult
      NGK
      Cod motor:
      BAM
      Cod motor:
      AMU
      Cod motor:
      APX
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19,0 mm
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      deparazitare interferenta 1kOhm
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      pozitia scanteii (mm):
      3,5 mm
      Bujie:
      Conexiune-SAE fixa
      Numar comercial:
      PFR6Q
      55 Lei cu TVA
    • Bujii VALEO 246877 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      X-015 501
      Cod motor:
      APX,BAM
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,8 mm
      Deschidere cheie:
      16
      Moment strangere de [Nm]:
      20 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Numar comercial:
      RF11HP
      58 Lei cu TVA
    • Bujii BOSCH Super 4 0 242 232 501 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Super 4
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie de la:
      09.2000
      Se va înlocui dupa km:
      20000 km
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Moment strangere [Nm]:
      28 Nm
      Dimensiune filet:
      M 14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16
      pozitia scanteii (mm):
      5 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Numar comercial:
      Blister N59 - FR 78, FR 78, FR78
      28 Lei cu TVA
    • Bujii BOSCH Super 4 0 242 232 502 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Super 4
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      01.1999
      Se va înlocui dupa km:
      20000 km
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N..X..015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1,1 mm
      Moment strangere [Nm]:
      28 Nm
      Dimensiune filet:
      M 14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16
      pozitia scanteii (mm):
      5 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      4 poli
      Numar comercial:
      Blister N50 - FR 78 X, FR 78 X, FR78X
      28 Lei cu TVA
    • Bujii BOSCH Nichel 0 242 235 668 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Nichel
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      01.1999
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N..X..015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Moment strangere [Nm]:
      28 Nm
      Dimensiune filet:
      M 14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16
      pozitia scanteii (mm):
      6 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Numar comercial:
      FR 7 LD+, FR7LDC, Set 4 - 0 242 235 914, +7, 7402
      18 Lei cu TVA
    • Bujii BOSCH Double Platinum 0 242 236 564 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Double Platinum
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie de la:
      02.1999
      An fabricatie pana la:
      08.2001
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N..X..015 501
      Numar bucati necesare:
      4
      Separarea blocurilor:
      distanta electrozi de reglat [mm]:
      0,8 mm
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie de la:
      09.2000
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,7 mm
      Moment strangere [Nm]:
      28 Nm
      Dimensiune filet:
      M 14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16
      pozitia scanteii (mm):
      4 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      FR 7 KPP 33+, Set 4 - 0 242 235 982, +50, 7426
      52 Lei cu TVA
    • Bujii BOSCH Iridiu 0 242 240 653 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Iridiu
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie de la:
      09.2000
      Tip combustibil:
      CNG/LPG
      Se va înlocui dupa km:
      30000 km
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,7 mm
      Moment strangere [Nm]:
      28 Nm
      Dimensiune filet:
      M 14 x 1,25
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16
      pozitia scanteii (mm):
      4 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      FR 6 KI 332 S, 9735
      72 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION EON TITAN CET12P Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      EON TITAN
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N-X-015 501
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,75 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Ti Poly-V
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      CET12P
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,85 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,6 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,35 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      53 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION EON TITAN CET12PSB Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      EON TITAN
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N-X-015 501
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,75 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Ti Poly-V
      Tip ambalaj:
      ambalaj blister
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      CET12P
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Impachetare conform listei:
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      20 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      10 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      3,2 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      92 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION EON TITAN CET2 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      EON TITAN
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-X-015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Ti Poly-V
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      CET2
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,85 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,6 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,35 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      19 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION EON TITAN CET2SB Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      EON TITAN
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-X-015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Ti Poly-V
      Tip ambalaj:
      ambalaj blister
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      CET2
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Impachetare conform listei:
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      20 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      10 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      3,2 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      134 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION COPPER PLUS OE032/T10 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      COPPER PLUS
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-X-015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Nickel GE
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod central cupru
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      RC8VTYC4
      pozitia scanteii (mm):
      5 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,85 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,6 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,35 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      1 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      2 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      Numar comercial:
      RC8VTYC4
      33 Lei cu TVA
    • Bujii CHAMPION PLATINUM OE136/T10 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      PLATINUM
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N-X-015 501
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,8 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1.25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Pt GE
      Tip ambalaj:
      Cutie
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      RC8PYP
      pozitia scanteii (mm):
      3 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Lungime ambalaj [cm]:
      8,65 cm
      Latime ambalaj [cm]:
      2,45 cm
      Inaltime ambalaj [cm]:
      2,45 cm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      6 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      15 kOhm
      Proeminenta [mm]:
      1,5 mm
      Numar comercial:
      RC8PYP
      72 Lei cu TVA
    • Bujii DENSO Iridium TT IK20TT Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Iridium TT
      Cod motor:
      APX
      Cod motor:
      BAM
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      X-015 501
      Numar bucati necesare:
      4
      Tip combustibil:
      benzina
      Tip combustibil:
      CNG/LPG
      Tehnica de cuplaj:
      Solid SAE
      Diametru [mm]:
      14 mm
      Deschidere cheie:
      16
      Moment strangere [Nm]:
      22 Nm
      Masa [g]:
      43 g
      Varianta de tata:
      Japonia
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      Electrod la masă platină
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar comercial:
      4702, IT02
      70 Lei cu TVA
    • Bujii DENSO Nickel K20PBR-S10 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Nickel
      Cod motor:
      APX
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie pana la:
      01.1999
      Serie șasiu (VIN)până la:
      X-015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      pt. cod original (OE):
      101-000-033AA
      Tehnica de cuplaj:
      Removable SAE
      Diametru [mm]:
      14 mm
      Deschidere cheie:
      16
      Moment strangere [Nm]:
      22 Nm
      Masa [g]:
      43 g
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      Electrod la masă nichel
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar comercial:
      5061, D76
      25 Lei cu TVA
    • Bujii DENSO Nickel TT K20TT Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Nickel TT
      Cod motor:
      APX
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie pana la:
      01.1999
      Serie șasiu (VIN)până la:
      X-015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      pt. cod original (OE):
      1WT318110
      Tehnica de cuplaj:
      Solid SAE
      Diametru [mm]:
      14 mm
      Deschidere cheie:
      16
      Moment strangere [Nm]:
      22 Nm
      Masa [g]:
      43 g
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      Electrod la masă nichel
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar comercial:
      4604, T04
      19 Lei cu TVA
    • Bujii DENSO Platinum PK20PR-P8 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Platinum
      Cod motor:
      APX
      Cod motor:
      BAM
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      X-015 501
      Numar bucati necesare:
      4
      pt. cod original (OE):
      101-000-063AA
      Tehnica de cuplaj:
      Solid SAE
      Diametru [mm]:
      14 mm
      Deschidere cheie:
      16
      Moment strangere [Nm]:
      22 Nm
      Masa [g]:
      43 g
      Varianta de tata:
      Japonia
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      Electrod la masă platină
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar comercial:
      3245
      57 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7090010 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      Separarea blocurilor:
      Cod motor:
      BAM
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      pt. cod original (OE):
      101 000 016 AB
      50 Lei cu TVA
    • Bujii KAMOKA 7100510 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Nichel
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1 mm
      Bujie:
      3-Electrod masa
      pt. cod original (OE):
      101 000 051AC
      24 Lei cu TVA
    • Bujii TOPRAN 109 950 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      Amestecarea diferitelor producatori este nepermisa!
      Numar comercial:
      109 950 001, FR7KPP33+, PFR6Q
      56 Lei cu TVA
    • Bujii BRISK DR15YS SILVER 1334 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      DR15YS SILVER
      Cod motor:
      APX,AMK,AMU,BAM
      Tip combustibil:
      Benzina/Autogaz (GPL)
      Tip combustibil:
      CNG
      Bujie:
      Argint-electroda mijlocie
      Moment strangere [Nm]:
      25 Nm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,7 mm
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Lungime filet 1 [mm]:
      19 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      DR15YS, Set 4 - EAN 85 95001 30015 7
      55 Lei cu TVA
    • Bujii BRISK P4 Iridium Premium+ 1622 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      P4 Iridium Premium+
      Cod motor:
      APX,AMK,AMU,BAM
      Tip combustibil:
      benzina
      Se va înlocui dupa km:
      100000 km
      Bujie:
      Electroda mijlocie-Iridium
      Moment strangere [Nm]:
      25 Nm
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Lungime filet 1 [mm]:
      19 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      1 poli
      Numar comercial:
      P4 Iridium Premium+, Set 4 - EAN 85 95001 31752 0
      104 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA TITAN UPT12P Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      ULTRA TITAN
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N-X-015 501
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,75 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Poly-V Tit
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Bujie:
      Electrod mijlociu-Platina
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      38 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA TITAN UPT2 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      ULTRA TITAN
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-X-015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      alternativ:
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,9 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Calitate/Clasa:
      Poly-V Tit
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Rezistenta de la [kOhm]:
      3 kOhm
      Rezistenta pana la [kOhm]:
      10 kOhm
      27 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA Z188 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      ULTRA
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N-X-015 501
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,7 mm
      Tehnica de cuplaj:
      M4/SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      14 F-7 DPUR02
      Impachetare conform listei:
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Numar comercial:
      0 001 335 914, 14 F-7 DPUR02
      68 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA Z340 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      ULTRA
      Numar bucati necesare:
      4
      Tip combustibil:
      Gaz lichefiat (PGL)
      alternativ:
      Interval de schimb recomandat [km]:
      30000 km
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      0,7 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Bujie:
      1-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      14 FR-6 DPU02S
      Impachetare conform listei:
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Numar comercial:
      0 002 340 915, 14 FR-6 DPU02S
      75 Lei cu TVA
    • Bujii BERU ULTRA Z90 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      ULTRA
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-X-015 500
      Numar bucati necesare:
      4
      Distanta dintre electrozi [mm]:
      1 mm
      Tehnica de cuplaj:
      SAE
      Dimensiune filet:
      M14x1,25
      Deschidere cheie:
      16 mm
      Bujie:
      3-Electrod masa
      Bujie:
      cu scaun etansare plat
      Lungime filet [mm]:
      19 mm
      Numar informatii tehnice:
      14 FGH-7 DTURX
      Impachetare conform listei:
      Moment strangere de [Nm]:
      25 Nm
      Cuplu de strangere pana la [Nm]:
      30 Nm
      Numar comercial:
      0 001 335 107, 14 FGH-7 DTURX
      38 Lei cu TVA
    • spark plug 'longlife' VAG 101000033AA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Informatii:
      87 Lei cu TVA
    • spark plug 'longlife' VAG 101000041AC Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Informatii:
      79 Lei cu TVA
    • SPARK PLUG VAG 101000051AA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Информация:
      82 Lei cu TVA
    • Spark plug - priced each VAG 101000063AA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Информация:
      Keep your engine running strong
      155 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5900 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2200 - 5500 1/min
    Cuplu maxim
    280 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    5
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    19°-/28°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    30°-/10°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,950 - 5,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 - 5,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-4-3-2
    Presiune de compresie
    7,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    10,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    8,90 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    0,70 - 1,00 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    139,20 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,18 x 1120
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,18 x 1195
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    la nr. de identificare a vehiculului 8N-X-015 500
    F 7 LTCR
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    de la nr. de identificare a vehiculului 8N-X-015501
    PFR6Q
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Bosch
    Presiune sistem
    2,50 - 3,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor APX
    700 - 820 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor BAM
    800 - 920 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    Motor APX
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor APX
    2500 - 2800 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Motor BAM
    Sondă cu salt de semnal
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    Motor APX
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor APX
    700 - 1020 1/min
    Procedură alternativă
    Motor APX
    Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    205/55 R 16
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/45 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,00 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2426 mm
    Ecartament faţă
    1531 mm
    Ecartament spate
    1513 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    23,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    22,00 mm
    photoicon
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
    7,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    256,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
    239,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    38,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
    41,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    52 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    280 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    1,10 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 01
    5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 504 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 01|VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 02M
    2,60 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02M
    2,60 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02Y
    2,60 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 02M
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02M
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02Y
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cu reumplare
    0,42 litru
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cantitate de schimb
    0,25 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    G 052 175 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    5,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    de la 2006
    VW 501 14
    Specificare lichid de frână
    până la 2005
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    de la nr. de identificare a vehiculului 8N-Y-026 001
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    la nr. de identificare a vehiculului 8N-Y-026 000
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    în hayon
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2001
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2000
    la fiecare 180.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2001
    toate 120.000 km
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 2000
    la fiecare 180.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    max. 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi TT (8N3) 1.8 T quattro - 224 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024