Ulei transmisie Audi TT (8N3) 1.8 T quattro - 224 cai benzina APX, BAM, BEA - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi TT (8N3)
Audi TT (8N3)
224 cp - benzina
10.1998 - 06.2006
Marca: Audi Model: TT (8N3) Modif.: 1.8 T quattro - benzina
Sasiu: cupe An: 10.1998 - 06.2006 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 224 cp / 165 kW Codul motorului: APX, BAM, BEA Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
5900 1/min
Turaţie la cuplu maxim
2200 - 5500 1/min
Cuplu maxim
280 Nm
Ridicare
86,40 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
5
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
19°-/28°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
30°-/10°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,950 - 5,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,940 - 5,950 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-4-3-2
Presiune de compresie
7,00 - 13,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Presiune de compresie
motor nou
10,00 - 13,00 bar
Diferenţă max. 3 bar
Rată de compresie
8,90 :1
Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
0,70 - 1,00 bar
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Înălţime maximă a chiulasei
139,20 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Termostatul se deschide la temperatura
87° - 102°
Informaţii privind curelele
Dimensiuni generale
Mărime curea transmisie agregate
fără instalaţie de climatizare
21,18 x 1120
Mărime curea transmisie agregate
cu instalaţie de climatizare
21,18 x 1195
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Bujii/Bujii incadescente BOSCH
la nr. de identificare a vehiculului 8N-X-015 500
F 7 LTCR
Bujii/Bujii incadescente NGK
de la nr. de identificare a vehiculului 8N-X-015501
PFR6Q
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Bosch
Presiune sistem
2,50 - 3,00 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor APX
700 - 820 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor BAM
800 - 920 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
CO-Conţinut la mersul la ralanti
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
0,00 - 0,30 %
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
100 ppm
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor APX
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor APX
2500 - 2800 1/min
Tipul de construcţie al sondelor lambda
Motor BAM
Sondă cu salt de semnal
Valoarea lambda
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
Motor APX
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor APX
700 - 1020 1/min
Procedură alternativă
Motor APX
Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
205/55 R 16
2,40 bar
Presiune pneuri faţă
225/45 R 17
2,40 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,00 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,30 bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,00 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2426 mm
Ecartament faţă
1531 mm
Ecartament spate
1513 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
25,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
23,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
22,00 mm
photoicon
Grosime discuri de frână osie spate
Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
9,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
20,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
7,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
14,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
12,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
312,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
256,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
239,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
38,00 mm
Diametru piston frână osie spate
Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
41,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5750±750 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2625±375 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1200±200 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
610±70 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
325±50 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
52 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
280 Amperi
Conform standardului DIN
Producător demaror
Bosch
Putere demaror
1,10 Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,50 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 503 01
5W-30
Viscozitate ulei de motor
VW 504 00
SAE 5W-30
Specificare ulei de motor
VW 504 00
Specificare ulei de motor
intervale variabile de service (Longlife)
VW 503 01|VW 504 00
Ulei cutie de viteze manuală
5 treapta 02M
2,60 litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02M
2,60 litru
Ulei cutie de viteze manuală
6 treapta 02Y
2,60 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
5 treapta 02M
G 052 171 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02M
G 052 171 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie manuală
6 treapta 02Y
G 052 171 A2
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,00 litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei pentru ambreiaj integral
Cu reumplare
0,42 litru
Ulei pentru ambreiaj integral
Cantitate de schimb
0,25 litru
Specificaţie ulei ambreiaj integral.
G 052 175 A1
Ulei original
Ulei servodirecţie
0,80 litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
5,50 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,25 litru
Specificare lichid de frână
de la 2006
VW 501 14
Specificare lichid de frână
până la 2005
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
750 - 800 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
120 - 150 cm³
Specificaţie ulei de răcire
G 052 300 A2
Ulei original
Conţinut rezervor
55 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H1 12V 55W P14,5s
photoicon
Fază scurtă
cu far cu xenon
D2S 85V 35W P32d-2
photoicon
Fază lungă
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu, 1
LEDDRL 1
Lumină de zi
Accesoriu, 2
DAY1
Lumină de parcare
H6W 12V 6W BAX9s
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lumină frâna suplimentară
LED
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
de la nr. de identificare a vehiculului 8N-Y-026 001
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
la nr. de identificare a vehiculului 8N-Y-026 000
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
în hayon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de citit
T5W 12V 5W BA9s
photoicon
Lampă torpedo
W3W 12V 3W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
de la 2001
toate 120.000 km
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
până la 2000
la fiecare 180.000 km / 5 ani
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de verificare a curelei de transmisie
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
de la 2001
toate 120.000 km
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
până la 2000
la fiecare 180.000 km / 5 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
la fiecare 60.000 km / 6 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
intervale variabile de service (Longlife)
max. 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi TT (8N3) 1.8 T quattro - 224 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024