Senzor batai Audi TT (8N3) 1.8 T quattro - 224 cai benzina APX, BAM, BEA - magazin online

Audi
Cumpara online 24/7
Audi TT (8N3)
Audi TT (8N3)
224 cp - benzina
10.1998 - 06.2006
Marca: Audi Model: TT (8N3) Modif.: 1.8 T quattro - benzina
Sasiu: cupe An: 10.1998 - 06.2006 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 224 cp / 165 kW Codul motorului: APX, BAM, BEA Ulei motor: 4,50 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
    Producator
    • HELLA
    • BOSCH
    • VDO
    • DELPHI
    • METZGER
    • MAGNETI MARELLI
    • FEBI BILSTEIN
    • MEYLE
    • FACET
    • ERA
    • FAE
    • MEAT & DORIA
    • TOPRAN
    • HOFFER
    • MAXGEAR
    • EPS
    • DEPO-LORO
    • AUTLOG
    Aplica
    • Senor batai HELLA 6PG 009 108-561 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BAM
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Moment strangere [Nm]:
      20 Nm
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara cablu
      Corespunde piesei originale- ca si culoare:
      negru
      Tip fisa:
      Stecher plat
      Forma carcasa stecher:
      oval
      Calitate:
      1
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      201 Lei cu TVA
    • Senor batai HELLA 6PG 013 114-301 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BAM
      Tensiune [V]:
      12 V
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Moment strangere [Nm]:
      20 Nm
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara cablu
      Corespunde piesei originale- ca si culoare:
      negru
      Tip fisa:
      Stecher plat
      Forma carcasa stecher:
      oval
      Montarea/demontarea de personal de specialitate necesară!:
      100 Lei cu TVA
    • Senor batai BOSCH 0 261 231 146 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie de la:
      09.2000
      Numar comercial:
      KS-4-S
      94 Lei cu TVA
    • Senor batai VDO S107583001Z Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      mai mult
      VDO
      Partea de montare: stanga
      An fabricatie de la:
      05.1999
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      -Y-000001
      Partea de montare:
      stanga
      Culoare:
      negru
      Lungime cablu [mm]:
      185 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      stanga
      135 Lei cu TVA
    • Senor batai VDO S107646001Z Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BAM
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Culoare:
      negru
      199 Lei cu TVA
    • Senor batai DELPHI AS10169 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      158 Lei cu TVA
    • Senor batai DELPHI AS10191 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      An fabricatie de la:
      07.1999
      Cod motor:
      APX
      Lungime cablu [mm]:
      80 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      133 Lei cu TVA
    • Senor batai DELPHI AS10220 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      An fabricatie pana la:
      06.1999
      Cod motor:
      APX
      Lungime cablu [mm]:
      155 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      145 Lei cu TVA
    • Senor batai METZGER GREENPARTS 0907001 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      GREENPARTS
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie de la:
      09.2000
      pt. cod original (OE):
      030 905 377C
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara cablu
      Culoare carcasa:
      negru
      133 Lei cu TVA
    • Senor batai METZGER 0907035 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8L-Y-000001
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime cablu [mm]:
      170 mm
      Culoare carcasa:
      negru
      247 Lei cu TVA
    • Senor batai METZGER 0907044 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N-Y-012001
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime cablu [mm]:
      235 mm
      Culoare carcasa:
      maro
      306 Lei cu TVA
    • Senor batai METZGER 0907050 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-Y-050000
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime cablu [mm]:
      225 mm
      Culoare carcasa:
      maro
      232 Lei cu TVA
    • Senor batai METZGER 0907051 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      Serie șasiu (VIN)până la:
      8N-Y-012000
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime cablu [mm]:
      170 mm
      Culoare carcasa:
      negru
      232 Lei cu TVA
    • Senor batai MAGNETI MARELLI 064836031010 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Numar comercial:
      SAD031
      56 Lei cu TVA
    • Senor batai FEBI BILSTEIN 105755 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      Serie șasiu (VIN) începând cu:
      8N-Y-012 001
      Nr. de cuplaje:
      3
      Greutate [kg]:
      0,055 kg
      pt. cod original (OE):
      06A 905 377 B
      212 Lei cu TVA
    • Senor batai FEBI BILSTEIN 27152 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BEA
      Cod motor:
      BAM
      Nr. de cuplaje:
      2
      Culoare:
      negru
      Greutate [kg]:
      0,48 kg
      183 Lei cu TVA
    • Senor batai MEYLE ORIGINAL: True to OE. 114 811 0002 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      MEYLE-ORIGINAL: True to OE.
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie de la:
      07.1999
      Tip senzor:
      piezoelectric
      Lungime cablu [mm]:
      220 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Numar comercial:
      MEX1052
      190 Lei cu TVA
    • Senor batai FACET Made in Italy - OE Equivalent 9.3036 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie de la:
      07.1999
      Culoare carcasa:
      maro
      Lungime [mm]:
      225 mm
      Numar comercial:
      EPS 1.957.036, KW 457 036
      329 Lei cu TVA
    • Senor batai FACET Made in Italy - OE Equivalent 9.3065 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      06.1999
      Culoare carcasa:
      maro
      Lungime [mm]:
      250 mm
      Numar comercial:
      EPS 1.957.065, KW 457 065
      194 Lei cu TVA
    • Senor batai FACET Made in Italy - OE Equivalent 9.3072 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      06.1999
      Culoare carcasa:
      negru
      Lungime [mm]:
      175 mm
      Numar comercial:
      EPS 1.957.072, KW 457 072
      204 Lei cu TVA
    • Senor batai FACET Made in Italy - OE Equivalent 9.3144 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      BAM
      Culoare carcasa:
      negru
      Numar comercial:
      EPS 1.957.144, KW 457 144
      142 Lei cu TVA
    • Senor batai ERA 550681A Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Lungime cablu [mm]:
      210 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      33 Lei cu TVA
    • Senor batai FAE 60160 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie de la:
      09.2000
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara cablu
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Culoare carcasa:
      negru
      163 Lei cu TVA
    • Senor batai MEAT & DORIA 87352 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      06.1999
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      Culoare stecher:
      negru
      Lungime cablu [mm]:
      250 mm
      79 Lei cu TVA
    • Senor batai MEAT & DORIA 87368 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie de la:
      09.2000
      Numar bucati necesare:
      2
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara cablu
      pt. cod original (OE):
      030 905 377 C
      pt. cod original (OE):
      YM21 12A699 BA
      62 Lei cu TVA
    • Senor batai MEAT & DORIA 87619 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      06.1999
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime cablu [mm]:
      170 mm
      Culoare carcasa:
      negru
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      101 Lei cu TVA
    • Senor batai MEAT & DORIA 87763 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie de la:
      07.1999
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Culoare carcasa:
      negru
      Lungime cablu [mm]:
      175 mm
      Lungime totala [mm]:
      280 mm
      pt. cod original (OE):
      06A 905 377 B
      147 Lei cu TVA
    • Senor batai TOPRAN 110 661 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara cablu
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Numar comercial:
      110 661 001
      82 Lei cu TVA
    • Senor batai HOFFER 7517368 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BAM
      An fabricatie de la:
      09.2000
      Numar bucati necesare:
      2
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Articol completare/Info suplimentar 2:
      fara cablu
      pt. cod original (OE):
      030 905 377 C
      pt. cod original (OE):
      YM21 12A699 BA
      78 Lei cu TVA
    • Senor batai HOFFER 7517619 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      06.1999
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Lungime cablu [mm]:
      170 mm
      Culoare carcasa:
      negru
      Forma carcasa stecher:
      dreptunghiular
      126 Lei cu TVA
    • Senor batai HOFFER 7517763 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie de la:
      07.1999
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Forma carcasa stecher:
      Forma de D
      Culoare carcasa:
      negru
      Lungime cablu [mm]:
      175 mm
      Lungime totala [mm]:
      280 mm
      pt. cod original (OE):
      06A 905 377 B
      189 Lei cu TVA
    • Senor batai MAXGEAR 24-0172 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Cod motor:
      BEA
      Cod motor:
      BAM
      Culoare:
      negru
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      110 Lei cu TVA
    • Senor batai EPS Made in Italy - OE Equivalent 1.957.036 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie de la:
      07.1999
      Culoare carcasa:
      maro
      Lungime [mm]:
      225 mm
      Numar comercial:
      Facet 9.3036, Kw 457 036
      316 Lei cu TVA
    • Senor batai EPS Made in Italy - OE Equivalent 1.957.065 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      06.1999
      Culoare carcasa:
      maro
      Lungime [mm]:
      250 mm
      Numar comercial:
      Facet 9.3065, Kw 457 065
      228 Lei cu TVA
    • Senor batai EPS Made in Italy - OE Equivalent 1.957.072 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Serie:
      Made in Italy - OE Equivalent
      Cod motor:
      APX
      An fabricatie pana la:
      06.1999
      Culoare carcasa:
      negru
      Lungime [mm]:
      175 mm
      Numar comercial:
      Facet 9.3072, Kw 457 072
      228 Lei cu TVA
    • Senor batai DEPO-LORO 120-09-015 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      2 poli
      Tip fisa:
      Stecher plat
      50 Lei cu TVA
    • Senor batai AUTLOG AS4546 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Culoare:
      negru
      56 Lei cu TVA
    • Senor batai AUTLOG AS4614 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      Culoare:
      maro
      94 Lei cu TVA
    • Senor batai AUTLOG AS4646 Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
      Lungime [mm]:
      170 mm
      Numărul conexiunilor cu mufă:
      3 poli
      83 Lei cu TVA
    Franare
    Franare
    Suspensie
    Suspensie
    Directie
    Directie
    Angrenare roata
    Angrenare roata
    Cutie viteze
    Cutie viteze
    Transmisie cu curea
    Transmisie cu curea
    Piese motor
    Piese motor
    Piese bloc motor
    Piese bloc motor
    Garnituri
    Garnituri
    Sistem de racire
    Sistem de racire
    Sistem de aer conditionat
    Sistem de aer conditionat
    Incalzire si ventilatie
    Incalzire si ventilatie
    Filtre
    Filtre
    Uleiuri si lichide
    Uleiuri si lichide
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere
    Sistem de aprindere - Audi TT (8N3) 1.8 T quattro
    Inchide
    Senzori
    Senzori
    Sistem alimentare
    Sistem alimentare
    Electrice
    Electrice
    Sistem pornire
    Sistem pornire
    Curatare parbriz
    Curatare parbriz
    Sistemul de esapament
    Sistemul de esapament
    Caroserie
    Caroserie
    Lumini
    Lumini
    Interior
    Interior
    Tech dateTech date
    Date generale Date generale
    Informaţii privind curelele Informaţii privind curelele
    Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
    Sistem combustibil Sistem combustibil
    Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
    Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
    Sistem de frână Sistem de frână
    Sistem electric Sistem electric
    Materiale consumabile Materiale consumabile
    Iluminat Iluminat
    Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Date generale
    Valori fundamentale generale
    Tipul comenzii motorului
    Curea dinţată
    Turaţie la putere maximă
    5900 1/min
    Turaţie la cuplu maxim
    2200 - 5500 1/min
    Cuplu maxim
    280 Nm
    Ridicare
    86,40 mm
    Alezaj
    81,00 mm
    Supapă per cilindru
    5
    Compensare joc supapă
    Berbec hidraulic
    Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
    19°-/28°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
    Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
    30°-/10°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
    Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
    45°
    Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
    45°
    Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
    5,950 - 5,970 mm
    Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
    5,940 - 5,950 mm
    Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
    4
    Secvenţă de aprindere
    1-4-3-2
    Presiune de compresie
    7,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Presiune de compresie
    motor nou
    10,00 - 13,00 bar
    Diferenţă max. 3 bar
    Rată de compresie
    8,90 :1
    Presiune maximă de încărcare turbocompresor/compresor
    0,70 - 1,00 bar
    Retard maxim chiulasă
    0,100 mm
    Înălţime maximă a chiulasei
    139,20 mm
    Sistem de răcire
    Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
    1,40 - 1,60 bar
    Termostatul se deschide la temperatura
    87° - 102°
    Informaţii privind curelele
    Dimensiuni generale
    Mărime curea transmisie agregate
    fără instalaţie de climatizare
    21,18 x 1120
    Mărime curea transmisie agregate
    cu instalaţie de climatizare
    21,18 x 1195
    Sistemul de aprindere
    Valori sistem de aprindere
    Bujii/Bujii incadescente BOSCH
    la nr. de identificare a vehiculului 8N-X-015 500
    F 7 LTCR
    Bujii/Bujii incadescente NGK
    de la nr. de identificare a vehiculului 8N-X-015501
    PFR6Q
    Sistem combustibil
    Sistem de combustibil în general
    Tipul carburantului
    OTTO 95 ROZ
    Denumire carburaţie
    Injecţie benzină
    Producător carburaţie
    Bosch
    Presiune sistem
    2,50 - 3,00 bar
    Valori de verificare a emisiilor
    Valori generale referitoare la emisii
    Graficul de poziţie - ştecher
    Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
    photoicon
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor APX
    700 - 820 1/min
    Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
    Motor BAM
    800 - 920 1/min
    Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
    80 °C
    Valoare de emisie benzină
    CO-Conţinut la mersul la ralanti
    0,00 - 0,50 %
    Turaţie la ralanti mărită
    2500 - 2800 1/min
    CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
    0,00 - 0,30 %
    Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
    100 ppm
    Contiţionarea timpului de ardere internă
    Motor APX
    120 Secundă(secunde)
    Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
    Motor APX
    2500 - 2800 1/min
    Tipul de construcţie al sondelor lambda
    Motor BAM
    Sondă cu salt de semnal
    Valoarea lambda
    0,97 - 1,03 λ
    Delta Lambda
    Motor APX
    0,03 λ
    Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
    Motor APX
    700 - 1020 1/min
    Procedură alternativă
    Motor APX
    Citirea memoriei de stocare a defecţiunilor aparatului de comandă
    Date privind trenul de rulare
    Jante şi anvelope
    Presiune pneuri faţă
    205/55 R 16
    2,40 bar
    Presiune pneuri faţă
    225/45 R 17
    2,40 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 205/55 R 16
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 205/55 R 16
    2,00 bar
    Presiune pneuri spate
    încărcat în întregime, 225/45 R 17
    2,30 bar
    Presiune pneuri spate
    Încărcată parţial, 225/45 R 17
    2,00 bar
    Dimensiuni tren de rulare
    Ampatamentul
    2426 mm
    Ecartament faţă
    1531 mm
    Ecartament spate
    1513 mm
    Sistem de frână
    Dimensiune frânei
    Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
    25,00 mm
    Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
    23,00 mm
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    22,00 mm
    photoicon
    Grosime discuri de frână osie spate
    Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
    9,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    20,00 mm
    Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
    Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
    7,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    14,00 mm
    Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    12,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
    fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
    2,00 mm
    Diametru disc de frână osie anterioară
    312,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    256,00 mm
    Diametru disc de frână osie spate
    Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
    239,00 mm
    Diametru piston frână osie anterioară
    54,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C38, Număr PR. 1KF
    38,00 mm
    Diametru piston frână osie spate
    Etrier frână C41, Număr PR. 1KE
    41,00 mm
    Sistem electric
    Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
    5750±750 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
    2625±375 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
    1200±200 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
    610±70 Ohm
    Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
    325±50 Ohm
    Sistem electric general
    Tensiune baterie
    12 Volţi
    Capacitate baterie
    52 Ah
    Curent de testare la rece a bateriei
    280 Amperi
    Conform standardului DIN
    Producător demaror
    Bosch
    Putere demaror
    1,10 Kilowaţi
    Materiale consumabile
    Cantităţi de umplere şi specificaţii
    Ulei de motor cu filtru
    4,50 litru
    Viscozitate ulei de motor
    VW 503 01
    5W-30
    Viscozitate ulei de motor
    VW 504 00
    SAE 5W-30
    Specificare ulei de motor
    VW 504 00
    Specificare ulei de motor
    intervale variabile de service (Longlife)
    VW 503 01|VW 504 00
    Ulei cutie de viteze manuală
    5 treapta 02M
    2,60 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02M
    2,60 litru
    Ulei cutie de viteze manuală
    6 treapta 02Y
    2,60 litru
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 treapta 02M
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02M
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    6 treapta 02Y
    G 052 171 A2
    Ulei original
    Ulei diferenţial punte spate
    1,00 litru
    Specificaţie ulei punte spate
    G 052 145 A1
    Ulei original
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cu reumplare
    0,42 litru
    Ulei pentru ambreiaj integral
    Cantitate de schimb
    0,25 litru
    Specificaţie ulei ambreiaj integral.
    G 052 175 A1
    Ulei original
    Ulei servodirecţie
    0,80 litru
    Specificare ulei servodirecţie
    G 004 000 M2
    Ulei original
    Agent de răcire
    5,50 litru
    Specificare lichid de răcire
    G 12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,25 litru
    Specificare lichid de frână
    de la 2006
    VW 501 14
    Specificare lichid de frână
    până la 2005
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    750 - 800 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R134a
    Ulei instalaţie de climatizare
    120 - 150 cm³
    Specificaţie ulei de răcire
    G 052 300 A2
    Ulei original
    Conţinut rezervor
    55 litru
    Iluminat
    Faruri faţă
    Fază scurtă
    cu far cu halogen
    H1 12V 55W P14,5s
    photoicon
    Fază scurtă
    cu far cu xenon
    D2S 85V 35W P32d-2
    photoicon
    Fază lungă
    H7 12V 55W PX26d Longlife
    photoicon
    Lumină de zi
    Accesoriu, 1
    LEDDRL 1
    Lumină de zi
    Accesoriu, 2
    DAY1
    Lumină de parcare
    H6W 12V 6W BAX9s
    photoicon
    Far de ceaţă
    H3 12V 55W PK22s
    photoicon
    Lumină intermitentă faţă
    H21W 12V 21W BAY9s
    photoicon
    Lumină intermitentă lateral
    WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
    photoicon
    Faruri spate
    Lumină intermitentă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini spate
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină de frână
    P21/5W 12V 21/5W BAY15d
    photoicon
    Lumină marşarier
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Lumini de ceaţă spate
    P21W 12V 21W BA15s
    photoicon
    Iluminat număr de înmatriculare
    C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
    photoicon
    Lumină frâna suplimentară
    LED
    Mijloace de iluminat interior
    Iluminat interior
    C10W 12V 10W SV8,5-8
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    de la nr. de identificare a vehiculului 8N-Y-026 001
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    la nr. de identificare a vehiculului 8N-Y-026 000
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de iluminat în portbagaj
    în hayon
    W5W 12V 5W W2,1x9,5d
    photoicon
    Lampă de citit
    T5W 12V 5W BA9s
    photoicon
    Lampă torpedo
    W3W 12V 3W W2,1x9,5d
    photoicon
    Intervale de schimbare sau de înlocuire
    Pentru datele de service
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    de la 2001
    toate 120.000 km
    Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
    până la 2000
    la fiecare 180.000 km / 5 ani
    Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
    nu este prevăzută de producător
    Interval de verificare a curelei de transmisie
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    de la 2001
    toate 120.000 km
    Interval de înlocuire a curelei de transmisie
    până la 2000
    la fiecare 180.000 km / 5 ani
    Interval de înlocuire a filtrului de aer
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a bujiilor
    la fiecare 60.000 km / 6 ani
    Interval de schimbare a lichidului de frână
    la fiecare 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    la fiecare 15.000 km / o dată pe an
    Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
    intervale variabile de service (Longlife)
    max. 30.000 km / 2 ani
    Interval de schimbare a uleiului ambreiajului integral
    toate 30.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de ulei a ambreiajului ptr. tracţiune integralǎ
    toate 60.000 km
    Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
    toate 30.000 km
    Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
    Audi TT (8N3) 1.8 T quattro - 224 cai Introduceti sasiu
    Audi Salveaza
    Stergeti intreaga istorie

    TOP producatori

    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Andreea Tohaneanu
    Andreea Tohaneanu
    22 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    TBone Alex
    TBone Alex
    13 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    balan cristian
    balan cristian
    12 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    Zorro Zdm
    Zorro Zdm
    09 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    gabriel ion
    gabriel ion
    08 April 2024
    star star star star star
    Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
    crb crb
    crb crb
    01 April 2024