Flansa lichid racire NRF 775067 pentru VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro - 90 cai benzina
VW Golf 2 (19E,1G1)
90 cp - benzina
02.1986 - 07.1991
90 cp - benzina
02.1986 - 07.1991
Marca: VW
Model: Golf 2 (19E,1G1)
Modif.: 1.8 Syncro - benzina
Sasiu: hatchback
An: 02.1986 - 07.1991
Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: GU, GX
Ulei motor Motor GU: 4,00
litru cu filtru
Ulei motor Motor GX: 3,80
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-40, 5W-30, 10W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Motor:
90 cai - 66 kW - benzina
Cod producator:
775067
Producator:
NRF
Numarul flanselor de cuplare:
1
Partea de montare:
chiuloasa
Incarcare ...
Incarcare ...
Franare - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Suspensie - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Directie - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Angrenare roata - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Cutie viteze - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Transmisie cu curea - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Piese motor - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Piese bloc motor - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Garnituri - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Sistem de racire - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Sistem de aer conditionat - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Incalzire si ventilatie - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Filtre - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Uleiuri si lichide - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Sistem de aprindere - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Senzori - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Sistem alimentare - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Electrice - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Sistem pornire - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Curatare parbriz - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Sistemul de esapament - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Caroserie - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Lumini - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Interior - VW Golf 2 (19E,1G1) 1.8 Syncro
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor GU
5200
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor GX
5250
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor GU
3300
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor GX
3000
1/min
Cuplu maxim
Motor GU
145
Nm
Cuplu maxim
Motor GX
137
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,0 - 12,0
bar
Rată de compresie
Motor GU
10,00
:1
Rată de compresie
Motor GX
9,00
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
Motor GU
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor GX
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Motor GU
OTTO 95 ROZ
Tipul carburantului
Motor GX
OTTO 91 ROZ
Denumire carburaţie
Motor GU
Carburator
Denumire carburaţie
Motor GX
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Motor GU
Pierburg
Producător carburaţie
Motor GX
Bosch
Tip carburaţie
Motor GU
2 E 2
Presiune sistem
5,20 - 5,60
bar
Motor GX
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor GU
900 - 1000
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor GX
800 - 1000
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Moment aprindere
Motor GU
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor GX
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor GU
0,50 - 1,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor GX
0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
2500 - 2800
1/min
Conţinut HC maxim la mersul la ralanti
300
ppm
Valoarea lambda
0,97 - 1,03
λ
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2475
mm
Ecartament faţă
1427
mm
Ecartament spate
1422
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
10,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
180,00
mm
1. Dimensiune de prelucrare tambur de frână punte spate
181,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor GU
4,00
litru
Ulei de motor cu filtru
Motor GX
3,80
litru
Viscozitate ulei de motor
VW 500 00
0W-40, 5W-30, 10W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 501 01
SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 5W-50|SAE 10W-40|SAE 10W-60|SAE 15W-40
Viscozitate ulei de motor
VW 502 00
SAE 0W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-30|SAE 5W-40|SAE 10W-40
Specificare ulei de motor
VW 500 00|VW 501 01|VW 502 00
Ulei cutie de viteze manuală
2,50
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-90
Ulei diferenţial osie faţă
cu cutie de viteze automată
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
API GL4 SAE 80W
Ulei diferenţial punte spate
0,70
litru
Specificaţie ulei punte spate
API GL4 SAE 75W-90
Ulei servodirecţie
0,80
litru
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
6,00
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
800 - 850
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
55
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Mod de verificare a uleiului transmisie automate
la fiecare service
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024