Garnitura baie ulei TOPRAN 100 293 pentru Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai benzina
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3)
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
Marca: Audi
Model: 100 Sedan (44, 44Q, C3)
Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: limuzina
An: 08.1983 - 07.1989
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc
Putere: 90 cp / 66 kW
Codul motorului: DS, NP, SH
Ulei motor: 3,00
litru cu filtru
Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii
Pentru masina:
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Motor:
90 cai - 66 kW - benzina
Cod producator:
100 293
Producator:
TOPRAN
Tip simering:
garnitura metal-fibra
Proprietati chimice:
fara azbest
Numar comercial:
100 293 001
Informatii generale:
Any and all spare parts we supply are solely intended for the designated purpose as defined by us. Installation by trained personnel only. Our products are usually supplied without assembly instructions. Installation in vehicles other than those specified by us may lead to the exclusion of warranty.
Incarcare ...
Incarcare ...
Alte produse asociate
Franare - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Suspensie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Directie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Angrenare roata - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Cutie viteze - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Transmisie cu curea - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Piese motor - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Piese bloc motor - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Garnituri - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem de racire - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem de aer conditionat - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Incalzire si ventilatie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Filtre - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Uleiuri si lichide - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem de aprindere - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Senzori - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem alimentare - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Electrice - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistem pornire - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Curatare parbriz - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Sistemul de esapament - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Caroserie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Lumini - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Interior - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor DS
5200
1/min
Turaţie la putere maximă
Motor PH
5300
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor DS
3300
1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor PH
3000
1/min
Cuplu maxim
Motor DS
145
Nm
Cuplu maxim
Motor PH
138
Nm
Ridicare
86,40
mm
Alezaj
81,00
mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,0 - 12,0
bar
Rată de compresie
10,00
:1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
Motor JW
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Motor DS
Carburator
Denumire carburaţie
Motor PH
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Motor DS
Zenith
Producător carburaţie
Motor PH
Bosch
Presiune sistem
Motor DS
0,20 - 0,25
bar
în cazul turaţiei motorului 4000/min
Presiune sistem
Motor PH
5,20 - 5,60
bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor JW
800 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, fără catalizator
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, cu catalizator nereglat
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, cu catalizator reglat
825 - 975
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NP, fără catalizator
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NP, cu catalizator reglat
825 - 975
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor JW
800 - 900
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, fără catalizator
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, cu catalizator nereglat
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, cu catalizator reglat
825 - 975
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor NP, fără catalizator
700 - 800
1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor NP, cu catalizator reglat
825 - 975
1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80
°C
Valoare de emisie benzină
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor JW
la
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor DS
la
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor NP
la
Moment aprindere
Motor JW
-6°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
-13°00'±1°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
-10°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00'
- înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor JW
0,50 - 1,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, fără catalizator
0,50 - 1,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, cu catalizator nereglat
0,01 - 1,01
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, cu catalizator reglat
0,00 - 0,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor NP, fără catalizator
0,50 - 1,50
%
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor NP, cu catalizator reglat
0,00 - 0,50
%
Turaţie la ralanti mărită
Motor DS, cu catalizator reglat
2500 - 2800
1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor NP, cu catalizator reglat
2500 - 2800
1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor DS, cu catalizator reglat
0,00 - 0,30
%
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor NP, cu catalizator reglat
0,00 - 0,30
%
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor DS, cu catalizator reglat
120
Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor NP, cu catalizator reglat
120
Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor DS, cu catalizator reglat
2500
1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor NP, cu catalizator reglat
2500
1/min
Valoarea lambda
Motor DS, cu catalizator reglat
0,97 - 1,03
λ
Valoarea lambda
Motor NP, cu catalizator reglat
0,97 - 1,03
λ
Delta Lambda
Motor DS, cu catalizator reglat
0,03
λ
Delta Lambda
Motor NP, cu catalizator reglat
0,03
λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor DS, cu catalizator reglat
725 - 1025
1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor NP, cu catalizator reglat
725 - 1075
1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
185/70 R 14
2,10
bar
Presiune pneuri spate
185/70 R 14
1,90
bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,90
mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
11,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Diametru tambur de frână punte spate
230,00
mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
231,00
mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,00
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 4 cu cutie de viteze automată
1,70
litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,00
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 087
1,00
litru
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 089
0,75
litru
Specificaţie ulei punte faţă
API GL5 SAE 90
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,00
litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
700 - 800
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
80
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 60.000 km
numai curele trapezoidale pentru generator
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
(dacă este disponibil)
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024