Intinzator curea transmisie Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A) - 120 cai motor diesel 192 A8.000 - magazin online

Fiat
Cumpara online 24/7
Fiat Bravo 198
Fiat Bravo 198
120 cp - motor diesel
04.2007 - 12.2014
Marca: Fiat Model: Bravo 198 Modif.: 1.9 D Multijet - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 04.2007 - 12.2014 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1910 cmc Putere: 120 cp / 88 kW Codul motorului: 192 A8.000 Ulei motor: 4,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Filtre0
Sortare
Produse:
    Filtre2StergeAplica
    Sortare
    • Cele mai ieftine
    • Cele mai vandute
    • Cele mai scumpe
      Producator
      • BOSCH
      • GATES
      • DAYCO
      • KAMOKA
      • DENCKERMANN
      • BTA
      Aplica
      • Intinzator curea, curea distributie BOSCH 1 987 945 836 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
        An fabricatie pana la:
        12.2009
        Echipament vehicul:
        pentru vehicule cu aer conditionat
        Zone climaterice:
        nu pentru climat rece
        Separarea blocurilor:
        Zone climaterice:
        pentru climat rece
        Diametru [mm]:
        65 mm
        247 Lei cu TVA
      • Intinzator curea, curea distributie GATES DriveAlign™ T38364 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
        Serie:
        DriveAlign™
        Agregate angrenate:
        Alternator
        Echipament vehicul:
        pentru vehicule cu aer conditionat
        Diametru exterior [mm]:
        65 mm
        Latime [mm]:
        29 mm
        Numar comercial:
        7808-21264
        144 Lei cu TVA
      • Intinzator curea, curea distributie DAYCO APV1077 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
        Agregate angrenate:
        Compresor de climatizare
        Variantă de echipare:
        AC 192A8000
        pt. cod original (OE):
        55180011
        Fulie curea Ø [mm]:
        65,0 mm
        Înaltime 1 [mm]:
        29,0 mm
        Înaltime 2 [mm]:
        63,7 mm
        Greutate [kg]:
        0,7 kg
        143 Lei cu TVA
      • intinzator,curea transmisie KAMOKA R0253 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
        Agregate angrenate:
        Alternator
        Articol extins/Informatii de extindere:
        cu material aditional
        Articol completare/Info suplimentar 2:
        cu surub
        Latime [mm]:
        26 mm
        Diametru exterior [mm]:
        65 mm
        244 Lei cu TVA
      • Intinzator curea, curea distributie DENCKERMANN P414003 Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
        mai mult
        DENCKERMANN
        Partea de montare: partea de jos
        Partea de montare:
        partea de jos
        Agregate angrenate:
        Alternator
        Echipament vehicul:
        pentru vehicule cu aer conditionat
        Diametru [mm]:
        66 mm
        Latime [mm]:
        29 mm
        Actionare rola intinzatoare:
        automatic
        partea de jos
        222 Lei cu TVA
      • intinzator,curea transmisie BTA E3F0008BTA Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
        Agregate angrenate:
        Alternator
        Latime [mm]:
        26 mm
        Diametru exterior [mm]:
        65 mm
        96 Lei cu TVA
      Franare
      Franare
      Suspensie
      Suspensie
      Directie
      Directie
      Angrenare roata
      Angrenare roata
      Cutie viteze
      Cutie viteze
      Transmisie cu curea
      Transmisie cu curea
      Piese motor
      Piese motor
      Piese bloc motor
      Piese bloc motor
      Garnituri
      Garnituri
      Sistem de racire
      Sistem de racire
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat
      Sistem de aer conditionat - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
      Inchide
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie
      Incalzire si ventilatie - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
      Inchide
      Filtre
      Filtre
      Uleiuri si lichide
      Uleiuri si lichide
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere
      Sistem de aprindere - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
      Inchide
      Senzori
      Senzori
      Sistem alimentare
      Sistem alimentare
      Electrice
      Electrice
      Sistem pornire
      Sistem pornire
      Curatare parbriz
      Curatare parbriz
      Sistemul de esapament
      Sistemul de esapament
      Caroserie
      Caroserie
      Lumini
      Lumini
      Interior
      Interior
      Tech dateTech date
      Date generale Date generale
      Sistem combustibil Sistem combustibil
      Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
      Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
      Sistem de frână Sistem de frână
      Sistem electric Sistem electric
      Materiale consumabile Materiale consumabile
      Iluminat Iluminat
      Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Date generale
      Valori fundamentale generale
      Tipul comenzii motorului
      Curea dinţată
      Turaţie la putere maximă
      4000 1/min
      Turaţie la cuplu maxim
      2000 1/min
      Cuplu maxim
      255 Nm
      Ridicare
      90,40 mm
      Alezaj
      82,00 mm
      Supapă per cilindru
      2
      Joc supapă - supapă de admisie
      Motor rece
      0,30 mm
      Joc supapă - supapă de evacuare
      Motor rece
      0,35 mm
      Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
      °/32°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
      Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
      40°-/2°- - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
      Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
      45°
      Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
      45°
      Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
      7,974 - 7,992 mm
      Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
      7,974 - 7,992 mm
      Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
      4
      Secvenţă de aprindere
      1-3-4-2
      Rată de compresie
      18,00 :1
      Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
      1,00 bar
      Retard maxim chiulasă
      0,100 mm
      Înălţime maximă a chiulasei
      140,85 mm
      Sistem de răcire
      Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
      0,98 bar
      Termostatul se deschide la temperatura
      86° - 90°
      Sistem combustibil
      Sistem de combustibil în general
      Tipul carburantului
      Diesel
      Producător carburaţie
      Bosch
      Tip carburaţie
      EDC 16C39
      Valori de verificare a emisiilor
      Valori generale referitoare la emisii
      Graficul de poziţie - ştecher
      Cu panou de siguranţe
      photoicon
      Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
      770 - 870 1/min
      Valoare de emisie Diesel
      Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
      80 °C
      Condiţionare turaţie Diesel
      3000 1/min
      Condiţionare injecţie gaz Diesel
      5
      Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
      4900 - 5100 1/min
      Mod de măsurare
      B
      Sondă de măsurare
      1
      Timp de oprire
      1 Secundă(secunde)
      Timp de măsurare
      0,5 s
      Valoare maximă K
      0,52 1/m
      Date privind trenul de rulare
      Jante şi anvelope
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 195/65 R 15
      2,30 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 205/55 R 16
      2,30 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 225/45 R 17
      2,30 bar
      Presiune pneuri faţă
      Încărcată parţial, 225/40 R 18
      2,60 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 195/65 R 15
      2,60 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 205/55 R 16
      2,60 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 225/45 R 17
      2,60 bar
      Presiune pneuri faţă
      încărcat în întregime, 225/40 R 18
      2,90 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 195/65 R 15
      2,30 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 205/55 R 16
      2,30 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 225/45 R 17
      2,30 bar
      Presiune pneuri spate
      Încărcată parţial, 225/40 R 18
      2,60 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 195/65 R 15
      2,60 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 205/55 R 16
      2,60 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 225/45 R 17
      2,60 bar
      Presiune pneuri spate
      încărcat în întregime, 225/40 R 18
      2,90 bar
      Dimensiuni tren de rulare
      Ampatamentul
      2600 mm
      Ecartament faţă
      1538 mm
      Ecartament faţă
      cu jante de 18 ţoli
      1530 mm
      Ecartament spate
      1532 mm
      Ecartament spate
      cu jante de 18 ţoli
      1524 mm
      Sistem de frână
      Dimensiune frânei
      Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
      22,00 mm
      Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
      20,20 mm
      Grosime discuri de frână osie spate
      9,90 mm
      Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
      9,00 mm
      Diametru disc de frână osie anterioară
      284,00 mm
      Diametru disc de frână osie spate
      251,20 mm
      Diametru piston frână osie anterioară
      54,00 mm
      Diametru piston frână osie spate
      38,00 mm
      Sistem electric
      Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
      5975 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
      2502 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
      2044 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
      1152 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
      807 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
      576 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
      309 Ohm
      Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
      176 Ohm
      Sistem electric general
      Tensiune baterie
      12 Volţi
      Capacitate baterie
      60 Ah
      Curent de testare la rece a bateriei
      420 Amperi
      Tip generator
      A115IM 14V 50/90A
      Tip generator
      În ţările cu climă rece
      A127IM 14V 70/120A
      Curent de încărcare a generatorului
      50 - 90 Amperi
      Curent de încărcare a generatorului
      În ţările cu climă rece
      70 - 120 Amperi
      Rezistenţă rotor
      2,09 - 2,31
      la 20°C
      Rezistenţă rotor
      În ţările cu climă rece
      1,76 - 1,94
      la 20°C
      Tensiune regulator
      14,05 - 14,35 Volţi
      la 20°C
      Producător demaror
      Bosch
      Tip demaror
      R74
      Tip demaror
      În ţările cu climă rece
      R78
      Putere demaror
      2,00 Kilowaţi
      Materiale consumabile
      Cantităţi de umplere şi specificaţii
      Ulei de motor cu filtru
      4,70 litru
      Viscozitate ulei de motor
      FIAT 9.55535-S1
      5W-30
      Specificare ulei de motor
      FIAT 9.55535-S1
      SAE 5W-30
      Ulei cutie de viteze manuală
      1,80 litru
      Specificaţie ulei transmisie manuală
      API GL4 PLUS SAE 75W-85
      Agent de răcire
      7,00 litru
      Specificare lichid de răcire
      CUNA NC 596-16|ASTM D 3306
      Lichide de frâna la schimbare
      1,20 litru
      Specificare lichid de frână
      DOT 4
      Agent de răcire instalaţie de climatizare
      500 Grame
      Specificaţie agent de răcire
      R134a
      Ulei instalaţie de climatizare
      130 cm³
      Specificaţie ulei de răcire
      Denso ND - OIL 12
      Conţinut rezervor
      58 litru
      Iluminat
      Faruri faţă
      Fază scurtă
      cu far cu halogen
      H1 12V 55W P14,5s
      photoicon
      Fază scurtă
      cu Bi-Xenon
      D1S 85V 35W PK32d-2
      photoicon
      Fază lungă
      cu far cu halogen
      H1 12V 55W P14,5s
      photoicon
      Fază lungă
      cu Bi-Xenon
      D1S 85V 35W PK32d-2
      photoicon
      Fază lungă
      Spot de fază lungă, cu Bi-Xenon
      H1 12V 55W P14,5s
      photoicon
      Lumină de zi
      Accesoriu
      DAY1
      Lumină de parcare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
      photoicon
      Far de ceaţă
      H11 12V 55W PGJ19-2
      photoicon
      Lumină intermitentă faţă
      PY24W 12V 24W PGU20/4
      Lumină intermitentă lateral
      WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
      photoicon
      Faruri spate
      Lumină intermitentă spate
      R10W 12V 10W BA15s
      photoicon
      Lumini spate
      Lumini spate - lumini frână
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină de frână
      Lumini spate - lumini frână
      P21/5W 12V 21/5W BAY15d
      photoicon
      Lumină marşarier
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Lumini de ceaţă spate
      P21W 12V 21W BA15s
      photoicon
      Iluminat număr de înmatriculare
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lumină frâna suplimentară
      W2,3W 12V 2,3W W2x4,6d
      photoicon
      Mijloace de iluminat interior
      Iluminat interior
      C10W 12V 10W SV8,5-8
      photoicon
      Lampă de iluminat în portbagaj
      W5W 12V 5W W2,1x9,5d
      photoicon
      Lampă torpedo
      C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
      photoicon
      Intervale de schimbare sau de înlocuire
      Pentru datele de service
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      la fiecare 120.000 km / 5 ani
      Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
      în condiţii grele de exploatare
      la fiecare 120.000 km / 4 ani
      Interval de verificare a curelei de transmisie
      la fiecare 30.000 km / o dată pe an
      Interval de înlocuire a curelei de transmisie
      la fiecare 120.000 km / 8 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de aer
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Interval de schimbare a lichidului de frână
      la fiecare 60.000 km / 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      la fiecare 30.000 km / 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      cu filtru de particule
      după afişarea intervalului de / 2 ani
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      la un nr. de km. parcurşi mai mic de 10.000 km pe an
      o dată pe an
      Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
      cu filtru de particule, la un nr. de km. parcurşi mai mic de 10.000 km pe an
      conform unui interval afişat de / 12 luni
      Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
      La fiecare serviciu de întreţinere.
      Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
      la fiecare 30.000 km / 15 luni
      Mod de verificare-joc supapă
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Reglaţi jocul supapei.
      la fiecare 60.000 km / 4 ani
      Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
      Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A) - 120 cai Introduceti sasiu
      Fiat Salveaza
      Smart Fortwo cabrio (451) 1.0 Turbo Brabus (451.433) - 102 cai Introduceti sasiu
      Smart Salveaza
      Stergeti intreaga istorie

      TOP producatori

      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Andreea Tohaneanu
      Andreea Tohaneanu
      22 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      TBone Alex
      TBone Alex
      13 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      balan cristian
      balan cristian
      12 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      Zorro Zdm
      Zorro Zdm
      09 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      gabriel ion
      gabriel ion
      08 April 2024
      star star star star star
      Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
      crb crb
      crb crb
      01 April 2024