Senzor debit aer Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A) - 120 cai motor diesel 192 A8.000 - magazin online
Fiat Bravo 198
120 cp - motor diesel
04.2007 - 12.2014
120 cp - motor diesel
04.2007 - 12.2014
Marca: Fiat
Model: Bravo 198
Modif.: 1.9 D Multijet - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 04.2007 - 12.2014
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1910 cmc
Putere: 120 cp / 88 kW
Codul motorului: 192 A8.000
Ulei motor: 4,70
litru cu filtru
Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Suspensie - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Directie - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Angrenare roata - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Cutie viteze - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Transmisie cu curea - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Piese motor - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Piese bloc motor - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Garnituri - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Sistem de racire - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Sistem de aer conditionat - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Incalzire si ventilatie - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Filtre - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Uleiuri si lichide - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Sistem de aprindere - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Senzori - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Sistem alimentare - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Electrice - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Sistem pornire - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Curatare parbriz - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Sistemul de esapament - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Caroserie - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Lumini - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Interior - Fiat Bravo 198 1.9 D Multijet (198AXB1A)
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
2000
1/min
Cuplu maxim
255
Nm
Ridicare
90,40
mm
Alezaj
82,00
mm
Supapă per cilindru
2
Joc supapă - supapă de admisie
Motor rece
0,30
mm
Joc supapă - supapă de evacuare
Motor rece
0,35
mm
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
°/32°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
40°-/2°-
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,974 - 7,992
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,974 - 7,992
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
18,00
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
1,00
bar
Retard maxim chiulasă
0,100
mm
Înălţime maximă a chiulasei
140,85
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,98
bar
Termostatul se deschide la temperatura
86° - 90°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Producător carburaţie
Bosch
Tip carburaţie
EDC 16C39
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
770 - 870
1/min
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
80
°C
Condiţionare turaţie Diesel
3000
1/min
Condiţionare injecţie gaz Diesel
5
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4900 - 5100
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5
s
Valoare maximă K
0,52
1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri faţă
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 225/40 R 18
2,90
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 195/65 R 15
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 205/55 R 16
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/45 R 17
2,30
bar
Presiune pneuri spate
Încărcată parţial, 225/40 R 18
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 195/65 R 15
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 205/55 R 16
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/45 R 17
2,60
bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 225/40 R 18
2,90
bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2600
mm
Ecartament faţă
1538
mm
Ecartament faţă
cu jante de 18 ţoli
1530
mm
Ecartament spate
1532
mm
Ecartament spate
cu jante de 18 ţoli
1524
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,20
mm
Grosime discuri de frână osie spate
9,90
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
9,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
284,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
251,20
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
38,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5975
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2502
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 25°
2044
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1152
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 50°
807
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
576
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
309
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
176
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
60
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
420
Amperi
Tip generator
A115IM 14V 50/90A
Tip generator
În ţările cu climă rece
A127IM 14V 70/120A
Curent de încărcare a generatorului
50 - 90
Amperi
Curent de încărcare a generatorului
În ţările cu climă rece
70 - 120
Amperi
Rezistenţă rotor
2,09 - 2,31
la 20°C
Rezistenţă rotor
În ţările cu climă rece
1,76 - 1,94
la 20°C
Tensiune regulator
14,05 - 14,35
Volţi
la 20°C
Producător demaror
Bosch
Tip demaror
R74
Tip demaror
În ţările cu climă rece
R78
Putere demaror
2,00
Kilowaţi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
4,70
litru
Viscozitate ulei de motor
FIAT 9.55535-S1
5W-30
Specificare ulei de motor
FIAT 9.55535-S1
SAE 5W-30
Ulei cutie de viteze manuală
1,80
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 PLUS SAE 75W-85
Agent de răcire
7,00
litru
Specificare lichid de răcire
CUNA NC 596-16|ASTM D 3306
Lichide de frâna la schimbare
1,20
litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
500
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 12
Conţinut rezervor
58
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină intermitentă faţă
PY24W 12V 24W PGU20/4
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
la fiecare 120.000 km / 5 ani
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
în condiţii grele de exploatare
la fiecare 120.000 km / 4 ani
Interval de verificare a curelei de transmisie
la fiecare 30.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
la fiecare 120.000 km / 8 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
cu filtru de particule
după afişarea intervalului de / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la un nr. de km. parcurşi mai mic de 10.000 km pe an
o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
cu filtru de particule, la un nr. de km. parcurşi mai mic de 10.000 km pe an
conform unui interval afişat de / 12 luni
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
La fiecare serviciu de întreţinere.
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
la fiecare 30.000 km / 15 luni
Mod de verificare-joc supapă
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Reglaţi jocul supapei.
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024