Lichid AdBlue Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi - 110 cai motor diesel D4FA - magazin online
Kia Rio 2 (JB)
110 cp - motor diesel
03.2005 - 12.2011
110 cp - motor diesel
03.2005 - 12.2011
Marca: Kia
Model: Rio 2 (JB)
Modif.: 1.5 CRDi - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 03.2005 - 12.2011
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1493 cmc
Putere: 110 cp / 81 kW
Codul motorului: D4FA
Ulei motor: 5,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:20 IGreutate [kg]:21,8 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:10 IGreutate [kg]:10,9 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
Serie:transparentDIN/ISO:ISO 22241DIN/ISO:DIN 70070Culoare:transparentCapacitate [Litrii]:3,5 IGreutate [kg]:3,81 kgAtentie la informatii de service:Numar comercial:AdBlue, AUS32, DIN 70070, ISO 22241
-
-
Informatii:Capacitate10.0 lStandardEURO 5 ;EURO 6Specificatie ISO22241-1 /22241-2 /22241-3 /22241-4Greutate10,00kgFranareFranare - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideSuspensieSuspensie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideDirectieDirectie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideAngrenare roataAngrenare roata - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideCutie vitezeCutie viteze - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideTransmisie cu cureaTransmisie cu curea - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchidePiese motorPiese motor - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchidePiese bloc motorPiese bloc motor - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideGarnituriGarnituri - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideSistem de racireSistem de racire - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideSistem de aer conditionatSistem de aer conditionat - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideIncalzire si ventilatieIncalzire si ventilatie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideFiltreFiltre - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideUleiuri si lichideUleiuri si lichide - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideSistem de aprindereSenzoriSenzori - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideSistem alimentareSistem alimentare - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideElectriceElectrice - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideSistem pornireSistem pornire - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideCuratare parbrizCuratare parbriz - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideSistemul de esapamentSistemul de esapament - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideCaroserieCaroserie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideLuminiLumini - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideInteriorInterior - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDiInchideTech dateDate generaleValori fundamentale generaleTipul comenzii motoruluiLanţ de distribuţieTuraţie la putere maximă4000 1/minTuraţie la cuplu maxim1900 - 2750 1/minCuplu maxim235 NmRidicare84,50 mmAlezaj75,00 mmSupapă per cilindru4Compensare joc supapăBerbec hidraulicSupapa de admisie se deschide/se închide în grad6°-/34°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferiorSupapa de evacurare se deschide/se închide în grad46°-/4°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superiorUnghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie45°Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare45°Diametrul tijei supapei - supapă de admisie5,455 - 5,470 mmDiametrul tijei supapei - supapă de evacuare5,435 - 5,450 mmCantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare4Secvenţă de aprindere1-3-4-2Rată de compresie17,80 :1Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol0,78 barTemperatură de verificare 80° CRetard maxim chiulasătransversal0,030 mmRetard maxim chiulasălongitudinal0,090 mmSistem de răcirePresiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)0,93 - 1,23 barTermostatul se deschide la temperatura83° - 87°Sistem combustibilSistem de combustibil în generalTipul carburantuluiDieselDenumire carburaţieCommon RailProducător carburaţieBoschValori de verificare a emisiilorValori generale referitoare la emisiiReciclarea gazului de eşapamentDaGraficul de poziţie - ştecherValoare de emisie DieselTemperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU60 °CTuraţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere4600 - 4900 1/minMod de măsurareBSondă de măsurare1Timp de oprire5 Secundă(secunde)Timp de măsurare2,0 sTimp de măsurare 0,5 până la 2,0 secundeValoare maximă K1,50 1/mDate privind trenul de rulareDimensiuni tren de rulareAmpatamentul2500 mmEcartament faţă1470 mmEcartament spate1460 mmSistem de frânăDimensiune frâneiGrosimea discurilor de frâna osie anterioară22,00 mmGrosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară20,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână osie anterioară0,03 mmGrosime discuri de frână osie spate10,00 mmGrosime discuri de frână uzură limită osie spate8,00 mmDescentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate0,03 mmDiametru tambur de frână punte spate203,20 mmGrosimea plăcuţelor de frână osie anterioară11,00 mmGrosimea plăcuţelor de frână axa spate10,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară2,00 mmLimită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate2,00 mmDiametru disc de frână osie anterioară256,00 mmDiametru disc de frână osie spate262,00 mmDiametru piston frână osie anterioară54,00 mmDiametru piston frână osie spate36,00 mmSistem electricValori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilorRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°5790 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°2450±140 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°1150 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°590 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°320 OhmRezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°190 OhmSistem electric generalTensiune baterie12 VolţiCapacitate baterie68 AhCurent de testare la rece a bateriei600 AmperiMateriale consumabileCantităţi de umplere şi specificaţiiUlei de motor cu filtru5,30 litruViscozitate ulei de motorACEA A3/B40W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40Specificare ulei de motorACEA A3/B4Ulei cutie de viteze manualăCutie de viteze M5CF22,00 litruSpecificaţie ulei transmisie manualăCutie de viteze M5CF2API GL4 SAE 75W-85Ulei transmisie automată5,90 litruSpecificaţie ulei transmisie automatăATF SP-IIIUlei servodirecţie1,00 litruSpecificare ulei servodirecţieATF M-III|ATF Dexron II EAgent de răcire5,50 litruSpecificare lichid de răcireAntigel pe bază de etilen-glicolLichide de frâna la schimbare1,00 litruSpecificare lichid de frânăDOT 3|DOT 4Lighid de ambreiaj0,25 litruSpecificaţie lichid de ambreiajDOT 3|DOT 4Agent de răcire instalaţie de climatizare475 - 525 GrameSpecificaţie agent de răcireR134aUlei instalaţie de climatizare110 - 130 cm³Specificaţie ulei de răcireDenso ND - OIL 6Conţinut rezervor45 litruIluminatFaruri faţăLumină de ziAccesoriuDAY1Faruri spateMijloace de iluminat interiorIntervale de schimbare sau de înlocuirePentru datele de serviceInterval de înlocuire a filtrului de aerpână la 2009la fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de aerde la 2010la fiecare 40.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibilpână la 2009la fiecare 60.000 km / 4 aniInterval de înlocuire a filtrului de combustibilde la 2010la fiecare 60.000 km / 3 aniInterval de schimbare a lichidului de frânăla fiecare 2 aniInterval de schimbare a agentului de răcire a motoruluipână la 2009mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 2 aniInterval de schimbare a agentului de răcire a motoruluide la 2010mai întâi la 100.000 km / 5 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 aniInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluipână la 2009la fiecare 15.000 km / o dată pe anInterval de schimbare a uleiului de motor şi a filtruluide la 2010la fiecare 20.000 km / o dată pe anVerificarea caroseriei şi a planşeului exterioro dată pe anInterval de înlocuire a filtrului de habitaclupână la 2009la fiecare 30.000 km / 2 aniInterval de înlocuire a filtrului de habitaclude la 2010la fiecare 20.000 km / o dată pe anInterval de schimbare a lichidului de ambreiajla fiecare 2 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu22 April 2024TBone Alex13 April 2024balan cristian12 April 2024Zorro Zdm09 April 2024gabriel ion08 April 2024crb crb01 April 2024