Stergatoare Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi parbriz luneta auto - 110 cai motor diesel D4FA - magazin online
Kia Rio 2 (JB)
110 cp - motor diesel
03.2005 - 12.2011
110 cp - motor diesel
03.2005 - 12.2011
Marca: Kia
Model: Rio 2 (JB)
Modif.: 1.5 CRDi - motor diesel
Sasiu: hatchback
An: 03.2005 - 12.2011
Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1493 cmc
Putere: 110 cp / 81 kW
Codul motorului: D4FA
Ulei motor: 5,30
litru cu filtru
Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Aplica
Franare - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Suspensie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Directie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Angrenare roata - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Cutie viteze - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Transmisie cu curea - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Piese motor - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Piese bloc motor - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Garnituri - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Sistem de racire - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Sistem de aer conditionat - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Incalzire si ventilatie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Filtre - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Uleiuri si lichide - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Senzori - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Sistem alimentare - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Electrice - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Sistem pornire - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Curatare parbriz - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Sistemul de esapament - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Caroserie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Lumini - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Interior - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Tech date
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4000
1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900 - 2750
1/min
Cuplu maxim
235
Nm
Ridicare
84,50
mm
Alezaj
75,00
mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°-/34°+
- înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
46°-/4°+
- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,455 - 5,470
mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,435 - 5,450
mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
17,80
:1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,78
bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
transversal
0,030
mm
Retard maxim chiulasă
longitudinal
0,090
mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23
bar
Termostatul se deschide la temperatura
83° - 87°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
60
°C
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4600 - 4900
1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
5
Secundă(secunde)
Timp de măsurare
2,0
s
Timp de măsurare 0,5 până la 2,0 secunde
Valoare maximă K
1,50
1/m
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500
mm
Ecartament faţă
1470
mm
Ecartament spate
1460
mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00
mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,03
mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00
mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00
mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,03
mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,20
mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,00
mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
2,00
mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,00
mm
Diametru disc de frână osie anterioară
256,00
mm
Diametru disc de frână osie spate
262,00
mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00
mm
Diametru piston frână osie spate
36,00
mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5790
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±140
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
590
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
320
Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190
Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12
Volţi
Capacitate baterie
68
Ah
Curent de testare la rece a bateriei
600
Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,30
litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B4
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M5CF2
2,00
litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M5CF2
API GL4 SAE 75W-85
Ulei transmisie automată
5,90
litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF SP-III
Ulei servodirecţie
1,00
litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF M-III|ATF Dexron II E
Agent de răcire
5,50
litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00
litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25
litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
475 - 525
Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
110 - 130
cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
45
litru
Iluminat
Faruri faţă
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Faruri spate
Mijloace de iluminat interior
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2009
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2010
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2009
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2010
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2009
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2010
mai întâi la 100.000 km / 5 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 2009
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2010
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2009
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2010
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 2 ani
-
Selectie imensa Peste 800 000 piese auto
-
Livrare expres Ramburs la curier cu verificare
-
14 zile Returnare sau schimbare
TOP producatori
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
TBone Alex
13 April 2024
balan cristian
12 April 2024
Zorro Zdm
09 April 2024
gabriel ion
08 April 2024
crb crb
01 April 2024