Lichid de parbriz Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi - 110 cai motor diesel D4FA - magazin online

Kia
Cumpara online 24/7
Kia Rio 2 (JB)
Kia Rio 2 (JB)
110 cp - motor diesel
03.2005 - 12.2011
Marca: Kia Model: Rio 2 (JB) Modif.: 1.5 CRDi - motor diesel
Sasiu: hatchback An: 03.2005 - 12.2011 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1493 cmc Putere: 110 cp / 81 kW Codul motorului: D4FA Ulei motor: 5,30 litru cu filtru Viscozitate: 0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Garaj+Informatii
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Sistem electric Sistem electric
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1900 - 2750 1/min
Cuplu maxim
235 Nm
Ridicare
84,50 mm
Alezaj
75,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Supapa de admisie se deschide/se închide în grad
6°-/34°+ - înainte de punctul mort superior+ după punctul mort superior/- înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior
Supapa de evacurare se deschide/se închide în grad
46°-/4°+ - înainte de punctul mort inferior+ după punctul mort inferior/- înainte punctul mort superior+ dupa punctul mort superior
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,455 - 5,470 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,435 - 5,450 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Rată de compresie
17,80 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,78 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
transversal
0,030 mm
Retard maxim chiulasă
longitudinal
0,090 mm
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
0,93 - 1,23 bar
Termostatul se deschide la temperatura
83° - 87°
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Producător carburaţie
Bosch
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Priza de diagnoză se găseşte pe partea şoferului, în spaţiul de plasare a picioarelor de pe tabloul de bord.
photoicon
Valoare de emisie Diesel
Temperatura minimă a agentului de răcire în cazul AU
60 °C
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
4600 - 4900 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
5 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
2,0 s
Timp de măsurare 0,5 până la 2,0 secunde
Valoare maximă K
1,50 1/m
Date privind trenul de rulare
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
2500 mm
Ecartament faţă
1470 mm
Ecartament spate
1460 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
22,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
20,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână osie anterioară
0,03 mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00 mm
Descentrarea maximă a discului de frână a punţii din spate
0,03 mm
Diametru tambur de frână punte spate
203,20 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
10,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
2,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
256,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
262,00 mm
Diametru piston frână osie anterioară
54,00 mm
Diametru piston frână osie spate
36,00 mm
Sistem electric
Valori măsurate ale senzorilor si ale actuatorilor
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 0°
5790 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 20°
2450±140 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 40°
1150 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 60°
590 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 80°
320 Ohm
Rezistenţă - senzor de temperatură a motorului în cazul 100°
190 Ohm
Sistem electric general
Tensiune baterie
12 Volţi
Capacitate baterie
68 Ah
Curent de testare la rece a bateriei
600 Amperi
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
5,30 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A3/B4
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40, 5W-50, 10W-40, 10W-60, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A3/B4
Ulei cutie de viteze manuală
Cutie de viteze M5CF2
2,00 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
Cutie de viteze M5CF2
API GL4 SAE 75W-85
Ulei transmisie automată
5,90 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF SP-III
Ulei servodirecţie
1,00 litru
Specificare ulei servodirecţie
ATF M-III|ATF Dexron II E
Agent de răcire
5,50 litru
Specificare lichid de răcire
Antigel pe bază de etilen-glicol
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 3|DOT 4
Lighid de ambreiaj
0,25 litru
Specificaţie lichid de ambreiaj
DOT 3|DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
475 - 525 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
110 - 130 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Denso ND - OIL 6
Conţinut rezervor
45 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină intermitentă faţă
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumină intermitentă lateral
WY5W 12V 5W W2,1x9,5d yellow
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
PY21W 12V 21W BAU15s yellow
photoicon
Lumini spate
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
până la 2009
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de aer
de la 2010
la fiecare 40.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
până la 2009
la fiecare 60.000 km / 4 ani
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
de la 2010
la fiecare 60.000 km / 3 ani
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
până la 2009
mai întâi la 90.000 km / 5 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de schimbare a agentului de răcire a motorului
de la 2010
mai întâi la 100.000 km / 5 ani, apoi odată la 40.000 km / 2 ani
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
până la 2009
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
de la 2010
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Verificarea caroseriei şi a planşeului exterior
o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2009
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2010
la fiecare 20.000 km / o dată pe an
Interval de schimbare a lichidului de ambreiaj
la fiecare 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Kia Rio 2 (JB) 1.5 CRDi - 110 cai Introduceti sasiu
Kia Salveaza
BMW Z3 Coupe M - 321 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi A6 Avant (4B, C5) 1.8 T - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 5 Sedan (G30, F90) 540 i - 340 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 3 Touring E91 335 d - 286 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024