Radiator, racire motor MAHLE BEHR PREMIUM LINE CR 571 000P pentru Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro - 240 cai motor diesel

Audi
Cumpara online 24/7
Audi Q7 (4L)
Audi Q7 (4L)
240 cp - motor diesel
11.2007 - 08.2015
Marca: Audi Model: Q7 (4L) Modif.: 3.0 TDI quattro - motor diesel
Sasiu: SUV An: 11.2007 - 08.2015 Tractiune: tractiune integrala
Cil./Capac.: 6 cil. / 2967 cmc Putere: 240 cp / 176 kW Codul motorului: CASA, CCMA, CJGA, CNRB Ulei motor Motor CASA: 8,20 litru cu filtru Ulei motor Motor CCMA: 8,20 litru cu filtru Ulei motor Motor CJGA: 7,70 litru cu filtru Viscozitate: 5W-30
Garaj+Informatii

Radiator, racire motor MAHLE BEHR PREMIUM LINE

cod producator: CR 571 000P

1849 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
Motor:
240 cai - 176 kW - motor diesel
Cod producator:
CR 571 000P
Producator:
MAHLE
Serie:
BEHR PREMIUM LINE
Varianta radiator:
Element radiator solderizat
Lungime plasă [mm]:
710 mm
Lățimea plasei [mm]:
551 mm
Adâncimea plasei [mm]:
40 mm
Material rezervor apa (radiator):
plastic
Articol necesar aditional (Cod articol):
7L6 121 099
Articol necesar aditional (Cod articol):
N 906 867 01
Producător:
produced by MAHLE
Echipament vehicul:
pentru vehicule cu/fara clima
Tip cutie viteza:
cv. automata
Tip cutie viteza:
cv. manuala
Latime ambalaj [cm]:
19,00 cm
Inaltime ambalaj [cm]:
63,50 cm
Greutate netă [g]:
7041 g
Lungime ambalaj [cm]:
99,5 cm
Numar comercial:
376719001, 70822831, 70822831AP, 8MK 376 719-001, CR 571 000S
Informatii generale:
PREMIUM LINE - OE Quality for customers expecting the optimum
Informatii generale:
The core dimensions / product measurements of the different manufacturers /vendors might be different due to various production technologies. These dimensions / product measurements are not an indication for the performance or the correct fitting accuracy of the product itself.
Incarcare ...
Incarcare ...
MAHLE BEHR PREMIUM LINE
Radiator, racire motor MAHLE BEHR PREMIUM LINE CR 571 000P
Radiator, racire motor MAHLE BEHR PREMIUM LINE CR 571 000P
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Lanţ de distribuţie
Turaţie la putere maximă
4000 1/min
Turaţie la cuplu maxim
1750 1/min
Cuplu maxim
500 Nm
Ridicare
91,40 mm
Alezaj
83,00 mm
Supapă per cilindru
4
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
5,968 - 5,982 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
5,958 - 5,972 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
6
Secvenţă de aprindere
1-4-3-6-2-5
Presiune de compresie
21,00 - 33,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Presiune de compresie
motor nou
28,00 - 33,00 bar
Diferenţă max. 5 bar
Rată de compresie
Motor CCMA
16,40 :1
Rată de compresie
Motor CJGA
16,80 :1
Rată de compresie
Motor CASA
17,00 :1
Presiune minimă a uleiului de motor la mersul în gol
0,80 bar
Temperatură de verificare 80° C
Retard maxim chiulasă
0,100 mm
Lucrul ulterior (planificare) al chiulasei nu este permis.
Sistem de răcire
Presiunea sistemului de răcire (presiune de deschidere capac răcitor)
1,40 - 1,60 bar
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
Diesel
Denumire carburaţie
Common Rail
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Reciclarea gazului de eşapament
Da
Graficul de poziţie - ştecher
Priza diagnozei se găseşte pe muchia inferioară a tabloului de bord de pe partea şoferului.
photoicon
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor CCMA
680 - 880 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor CASA
600 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor CJGA
600 - 800 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie Diesel
Condiţionare turaţie Diesel
Motor CCMA
2400 - 2600 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare turaţie Diesel
Motor CASA
3650 - 3950 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare turaţie Diesel
Motor CJGA
2300 - 2700 1/min
de la 60° C temperatura uleiului de motor 10 rafale gaz
Condiţionare injecţie gaz Diesel
10
de la 60° C temperatura uleiului de motor
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor CCMA
2400 - 2600 1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor CASA
3650 - 3950 1/min
Turaţia de reglare vitezei motorului de la punctul de rupere
Motor CJGA
2300 - 2700 1/min
Mod de măsurare
B
Sondă de măsurare
1
Timp de oprire
1 Secundă(secunde)
Timp de măsurare
0,5 s
Valoare maximă K
Motor CCMA
1,50 1/m
Valoare maximă K
Motor CASA
1,00 1/m
Valoare maximă K
Motor CJGA
1,00 1/m
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
235/60 R 18
2,30 bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 235/60 R 18
2,50 bar
Presiune pneuri faţă
255/55 R 18
2,20 bar
Presiune pneuri faţă
încărcat în întregime, 255/55 R 18
2,40 bar
Presiune pneuri spate
235/60 R 18
2,30 bar
Suplimentar respectaţi presiunea de umplere a pneurilor din manualul de utilizare sau de pe eticheta cu presiunea de umplere a pneurilor (de pe autovehicul)!
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 235/60 R 18
2,90 bar
Presiune pneuri spate
255/55 R 18
2,20 bar
Presiune pneuri spate
încărcat în întregime, 255/55 R 18
2,80 bar
Dimensiuni tren de rulare
Ampatamentul
3002 - 3006 mm
Ecartament faţă
1651 - 1654 mm
Ecartament spate
1681 - 1686 mm
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LF
34,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LT
36,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LN
40,00 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Număr PR. 1LW
40,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LF
32,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Număr PR. 1LT
34,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KF
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EA
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KD
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 1KK
28,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
Număr PR. 2EF
28,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KF
26,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 2EA
26,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
Număr PR. 1KD
26,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
Frână de parcare
210,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
Frână de parcare
211,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LF
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate, Număr PR. 1LN
20,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate, Număr PR. 1LW
20,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KF
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EA
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KD
11,00 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KK
16,90 mm
Grosimea plăcuţelor de frână axa spate
Cu placă spate, Număr PR. 2EF
16,90 mm
Grosime plăcuţe de frână la frâna de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
5,50 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LF
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1LT
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate, Număr PR. 1LN
10,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osie anterioară
Cu placă spate, Număr PR. 1LW
10,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KF
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 2EA
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână, Număr PR. 1KD
2,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate, Număr PR. 1KK
9,00 mm
Limită de uzură grosimea plăcuţelor de frână osia spate
Cu placă spate, Număr PR. 2EF
9,00 mm
Grosime plăcuţe de frână Limită de uzură Frână de parcare
fără disc pentru fixarea saboţilor de frână
1,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LF
350,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LT
368,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LN
420,00 mm
Diametru disc de frână osie anterioară
Număr PR. 1LW
420,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KF
330,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EA
358,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KD
358,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 1KK
356,00 mm
Diametru disc de frână osie spate
Număr PR. 2EF
356,00 mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
Motor CASA
8,20 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor CCMA
8,20 litru
Ulei de motor cu filtru
Motor CJGA
7,70 litru
Viscozitate ulei de motor
VW 507 00
5W-30
Specificare ulei de motor
VW 507 00
Ulei transmisie automată
6 treapta 09D, Cu reumplare
9,00 litru
Umplere pe termen lung
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 0C8, Cu reumplare
12,80 litru
Umplere pe termen lung
Ulei transmisie automată
Cutie de viteze 0C8, Cantitate de schimb
6,00 litru
Umplere pe termen lung
Specificaţie ulei transmisie automată
6 treapta 09D
G 055 025 A2
Ulei original
Specificaţie ulei transmisie automată
Cutie de viteze 0C8
G 055 540 A2
Ulei original
Ulei diferenţial osie faţă
1,00 litru
Specificaţie ulei punte faţă
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei diferenţial punte spate
1,25 litru
Specificaţie ulei punte spate
G 052 145 A1
Ulei original
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze 09D
0,85 litru
Ulei cutia de distribuţie
Cutie de viteze 0C8
0,65 litru
Specificaţie cutie distribuţie
Cutie de viteze 09D
G 052 162 A2
Ulei original
Specificaţie cutie distribuţie
Cutie de viteze 0C8
G 052 536 A2
Ulei original
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
11,50 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
VW 501 14
Agent de răcire instalaţie de climatizare
650 - 750 Grame
Agent de răcire instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
1000 - 1100 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Ulei instalaţie de climatizare
130 - 150 cm³
Ulei instalaţie de climatizare
cu instalaţie de climatizare spate
230 - 255 cm³
Specificaţie ulei de răcire
Compresor Denso
G 052 300 A2
Ulei original
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază scurtă
până la 2009, cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază scurtă
de la 2010, cu Bi-Xenon
D3S 85V 35W PK32d-5
photoicon
Fază lungă
până la 2009, cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Fază lungă
de la 2010, cu far cu halogen
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Fază lungă
până la 2009, cu Bi-Xenon
D1S 85V 35W PK32d-2
photoicon
Fază lungă
de la 2010, cu Bi-Xenon
D3S 85V 35W PK32d-5
photoicon
Lumină adaptivă în curbă
de la 2010, cu Bi-Xenon, cu sistem de iluminare adaptivă
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină de zi
până la 2009, cu far cu halogen
H7 12V 55W PX26d
photoicon
Lumină de zi
de la 2010, cu far cu halogen
H15 12V 15/55 PGJ23t-1
Lumină de zi
până la 2009, cu Bi-Xenon
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de zi
de la 2010, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
cu far cu halogen
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
până la 2009, cu Bi-Xenon
W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife
photoicon
Lumină de parcare
de la 2010, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Far de ceaţă
până la 2009
H7 12V 55W PX26d Longlife
photoicon
Far de ceaţă
de la 2010
H11 12V 55W PGJ19-2
photoicon
Lumină intermitentă faţă
cu far cu halogen
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
până la 2009, cu Bi-Xenon
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
de la 2010, cu Bi-Xenon
LED
Piesă originală
Lumină intermitentă lateral
LED
Lumini exterioare
LED
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
în bara de protecţie
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă spate
Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
LED
Piesă originală
Lumini spate
în bara de protecţie
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
LED
Piesă originală
Lumină de frână
în bara de protecţie
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de frână
Lămpi de poziţie cu becuri incandescente, în hayon
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină de frână
Lampă posterioară cu diode luminiscente, în hayon
LED
Piesă originală
Lumină marşarier
W16W 12V 16W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de ceaţă spate
H21W 12V 21W BAY9s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
până la 2012
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
de la 2013
LED
Piesă originală
Lumină frâna suplimentară
LED
Piesă originală
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă uşi
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumină de siguranţă a uşilor
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lumini de urcare
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de iluminat spaţiul pentru picioare.
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Lampă de citit
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lampă torpedo
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 90.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
cu Biodiesel
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
până la 2014
la fiecare 30.000 km / 2 ani
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
de la 2015
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
Motor CASA
prima dată la 150.000 km,, apoi odată la 30.000 km
Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
Motor CCMA
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
Motor CJGA
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
Intervalul verificării saturaţiei filtrului
Motor CNRB
prima dată la 180.000 km, apoi odată la 30.000 km
Înlocuiţi filtrul de particule la atingerea valorii limită de 0,46 litri.
Interval de umplere AdBlue®
Motor CCMA, cu AdBlue® sistem
o dată pe an
Interval de umplere AdBlue®
Motor CNRB, cu AdBlue® sistem
o dată pe an
Lucrări suplimentare pentru trapa glisantă panoramică
la fiecare 60.000 km / 2 ani
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi Q7 (4L) 3.0 TDI quattro - 240 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Citroen BX Hatchback XB 14 - 75 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Opel Movano B Bus 2.3 CDTI FWD (JV) - 170 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Audi A4 Sedan (8E2, B6) 1.8 T quattro - 170 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A4 Avant (8D5, B5) 2.6 quattro - 150 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 5 Sedan E60 530 i - 258 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
VW LT 28-35 2 Bus (2DM) 2.5 TDI - 109 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
VW Jetta 7 Sportwagon (BA5) 1.5 TSI - 150 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
VW Sharan (7m) 2.8 V6 24V 4motion - 204 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Opel Astra F Hatchback 1.6 i (F08, M08, F68, M68) - 75 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Volvo 940 Saloon 2 (944) 2.3 ti - 135 cai Introduceti sasiu
Volvo Salveaza
VW Golf 4 (1J1) 1.8 T GTI - 180 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Mitsubishi L200 (K T) 1996 2.0 (K62T) - 122 cai Introduceti sasiu
Mitsubishi Salveaza
Toyota Land Cruiser (J12) 3.0 D (KZJ120) - 125 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Mercedes C-class Sports Coupe (CL203) C 220 CDI - 136 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Ford Orion 3 (GAL) 1.6 - 90 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
VW Scirocco (137) 2.0 R - 256 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Renault Clio 2 1.9 D (B/CB0J) - 65 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Mitsubishi Montero 3 (V60,V70) 3.0 (V73W) - 170 cai Introduceti sasiu
Mitsubishi Salveaza
Ford Transit Platform 2.3 16V CNG RWD - 136 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Rover 45 Hatchback (RT) 1.6 - 109 cai Introduceti sasiu
Rover Salveaza
Ford Fusion Saloon 2.5 - 173 cai benzinaIntroduceti sasiu
Ford Salveaza
Opel Astra G Estate 1.6 16V (F35) - 101 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Toyota Land Cruiser 100 (J10) 4.7 (UZJ100) - 238 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Mercedes E-class Estate (s211) E 280 T CDI (211.220) - 190 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
BMW 5 Sedan E60 530 xd - 235 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Ford Focus C-Max 1.6 Ti - 115 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Ford Focus 3 Turnier 1.6 TDCi ECOnetic - 105 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Nissan Patrol Hardtop (K260) 4.2 - 170 cai benzinaIntroduceti sasiu
Nissan Salveaza
Audi A6 Avant (4B, C5) 2.7 T - 230 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Beetle (5C1) 1.4 TSI - 150 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Peugeot 306 Estate 2.0 - 132 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Audi A4 Sedan (8K2, B8) 1.8 TFSI - 120 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Mondeo 2 (BAP) 1.8 TD - 90 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Seat Ibiza 2 (6K) 1.8 i - 90 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Skoda Octavia Estate (1Z5) 1.9 TDI - 105 cai Introduceti sasiu
Skoda Salveaza
Audi A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro - 163 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Ford Fusion Saloon 3.0 - 243 cai benzinaIntroduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW X5 E70 3.0 si - 272 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi Q5 (8R) 2.0 TDI - 143 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024