Suport motor VAICO Original Quality V10-1105 pentru Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai benzina

Audi
Cumpara online 24/7
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3)
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3)
90 cp - benzina
08.1983 - 07.1989
Marca: Audi Model: 100 Sedan (44, 44Q, C3) Modif.: 1.8 - benzina
Sasiu: limuzina An: 08.1983 - 07.1989 Tractiune: tractiune pe fata
Cil./Capac.: 4 cil. / 1781 cmc Putere: 90 cp / 66 kW Codul motorului: DS, NP, SH Ulei motor: 3,00 litru cu filtru Viscozitate: 10W-30, 10W-40, 15W-40
Garaj+Informatii

Suport motor VAICO Original Quality

cod producator: V10-1105

126 Lei cu TVA
FavoriteFavorite
Livrare
Fiecare comanda este expediata cu optiunea de verificare. Livrarea este efectuata de firma de curierat FAN Courier. Puteti alege livrarea la adresa sau la biroul FAN Courier. Mai multe informatii - aici.
Минимална стойност за поръчка на кредит 150 лв.Pentru mai multe informatii - aici.
Pentru masina:
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Motor:
90 cai - 66 kW - benzina
Cod producator:
V10-1105
Producator:
VAICO
Serie:
Original Quality
Tip caroserie:
combi
Tip montare:
Bucșa cauciuc-metal
Partea de montare:
fata stanga
Partea de montare:
dreapta
Greutate [kg]:
0,939 kg
Informatii generale:
Products supplied by us are without exception intended for the designated use. Please note that our products are usually delivered without installation instructions. Installation may only be carried out by trained specialist personnel. There is no guarantee for inappropriate, improper or unintended use.
Informatii generale:
In the warranty, we always make a distinction between wear parts and vehicle parts. All wear parts are subject to a reduced warranty period and a maximum mileage. Brake components such as brake disks, brake pads, etc. maximum of 1000 km (break-in period). Therefore, warranty claims for brake parts are only reviewed with an installation invoice and a record of the wheel hub run-out measurement, including photos. For brake disks and brake pads, the break-in requirements specified by the vehicle manufacturer must be observed. When replacing brakes, the chassis components must always be checked with regard to clearance and the wheel hub with regard to wobble, and the appropriate documentation must be produced. If the vehicle is no longer in its original condition due to tuning work such as wheel accessories and tracking plates, the entitlement to make warranty claims is lost due to third-party work. The same warranty claims are lost if the vehicle is used for motor sports or similar events.
Incarcare ...
Incarcare ...
VAICO Original Quality
Suport motor VAICO Original Quality V10-1105
Suport motor VAICO Original Quality V10-1105
evaluare Fara evaluare
Dati-va evaluarea si scrieti-va opinia
Recenzii* Recenzii 1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Numele tau*
Opinia ta*
Franare
Franare
Suspensie
Suspensie
Directie
Directie
Angrenare roata
Angrenare roata
Cutie viteze
Cutie viteze
Transmisie cu curea
Transmisie cu curea
Piese motor
Piese motor
Piese bloc motor
Piese bloc motor
Garnituri
Garnituri
Sistem de racire
Sistem de racire
Sistem de aer conditionat
Sistem de aer conditionat
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie
Incalzire si ventilatie - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Filtre
Filtre
Uleiuri si lichide
Uleiuri si lichide
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere
Sistem de aprindere - Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8
Inchide
Senzori
Senzori
Sistem alimentare
Sistem alimentare
Electrice
Electrice
Sistem pornire
Sistem pornire
Curatare parbriz
Curatare parbriz
Sistemul de esapament
Sistemul de esapament
Caroserie
Caroserie
Lumini
Lumini
Interior
Interior
Tech dateTech date
Date generale Date generale
Sistemul de aprindere Sistemul de aprindere
Sistem combustibil Sistem combustibil
Valori de verificare a emisiilor Valori de verificare a emisiilor
Date privind trenul de rulare Date privind trenul de rulare
Sistem de frână Sistem de frână
Materiale consumabile Materiale consumabile
Iluminat Iluminat
Intervale de schimbare sau de înlocuire Intervale de schimbare sau de înlocuire
Date generale
Valori fundamentale generale
Tipul comenzii motorului
Curea dinţată
Turaţie la putere maximă
Motor DS
5200 1/min
Turaţie la putere maximă
Motor PH
5300 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor DS
3300 1/min
Turaţie la cuplu maxim
Motor PH
3000 1/min
Cuplu maxim
Motor DS
145 Nm
Cuplu maxim
Motor PH
138 Nm
Ridicare
86,40 mm
Alezaj
81,00 mm
Supapă per cilindru
2
Compensare joc supapă
Berbec hidraulic
Unghi de poziţionare a supapei - supapă de admisie
45°
Ungi de poziţionare a supapei - supapă de evacuare
45°
Diametrul tijei supapei - supapă de admisie
7,970 mm
Diametrul tijei supapei - supapă de evacuare
7,950 mm
Cantitatea bujiilor/nujiilor incandescente necesare
4
Secvenţă de aprindere
1-3-4-2
Presiune de compresie
9,0 - 12,0 bar
Rată de compresie
10,00 :1
Sistemul de aprindere
Valori sistem de aprindere
Moment aprindere
Motor JW
-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Sistem combustibil
Sistem de combustibil în general
Tipul carburantului
OTTO 95 ROZ
Denumire carburaţie
Motor DS
Carburator
Denumire carburaţie
Motor PH
Injecţie benzină
Producător carburaţie
Motor DS
Zenith
Producător carburaţie
Motor PH
Bosch
Presiune sistem
Motor DS
0,20 - 0,25 bar
în cazul turaţiei motorului 4000/min
Presiune sistem
Motor PH
5,20 - 5,60 bar
Valori de verificare a emisiilor
Valori generale referitoare la emisii
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor JW
800 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, fără catalizator
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, cu catalizator nereglat
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor DS, cu catalizator reglat
825 - 975 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NP, fără catalizator
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul transmisiei manuale
Motor NP, cu catalizator reglat
825 - 975 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor JW
800 - 900 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, fără catalizator
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, cu catalizator nereglat
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor DS, cu catalizator reglat
825 - 975 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor NP, fără catalizator
700 - 800 1/min
Turaţie de ralanti în cazul cutiei de viteze automate
Motor NP, cu catalizator reglat
825 - 975 1/min
Temperatură minimă ulei la AU (revizie gaze eşapament)
80 °C
Valoare de emisie benzină
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor JW
la
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor DS
la
Furtun de subpresiune al reglajului forţei centrifuge racordat/neracordat
Motor NP
la
Moment aprindere
Motor JW
-6°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, fără catalizator, cu ROZ 95
-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator nereglat, cu ROZ 95
-13°00'±1°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor DS, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, fără catalizator, cu ROZ 95
-10°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
Moment aprindere
Motor NP, cu catalizator reglat, cu ROZ 98
-18°00'±2°00' - înainte de punctul mort superior + după punctul mort superior
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor JW
0,50 - 1,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, fără catalizator
0,50 - 1,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, cu catalizator nereglat
0,01 - 1,01 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor DS, cu catalizator reglat
0,00 - 0,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor NP, fără catalizator
0,50 - 1,50 %
CO-Conţinut la mersul la ralanti
Motor NP, cu catalizator reglat
0,00 - 0,50 %
Turaţie la ralanti mărită
Motor DS, cu catalizator reglat
2500 - 2800 1/min
Turaţie la ralanti mărită
Motor NP, cu catalizator reglat
2500 - 2800 1/min
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor DS, cu catalizator reglat
0,00 - 0,30 %
CO-Conţinut în cazul mersului la ralanti mărit
Motor NP, cu catalizator reglat
0,00 - 0,30 %
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor DS, cu catalizator reglat
120 Secundă(secunde)
Contiţionarea timpului de ardere internă
Motor NP, cu catalizator reglat
120 Secundă(secunde)
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor DS, cu catalizator reglat
2500 1/min
Condiţionare turaţii motor cu ardere internă
Motor NP, cu catalizator reglat
2500 1/min
Valoarea lambda
Motor DS, cu catalizator reglat
0,97 - 1,03 λ
Valoarea lambda
Motor NP, cu catalizator reglat
0,97 - 1,03 λ
Delta Lambda
Motor DS, cu catalizator reglat
0,03 λ
Delta Lambda
Motor NP, cu catalizator reglat
0,03 λ
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor DS, cu catalizator reglat
725 - 1025 1/min
Turaţie pentru mărimea perturbaţiilor
Motor NP, cu catalizator reglat
725 - 1075 1/min
Date privind trenul de rulare
Jante şi anvelope
Presiune pneuri faţă
185/70 R 14
2,10 bar
Presiune pneuri spate
185/70 R 14
1,90 bar
Sistem de frână
Dimensiune frânei
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
12,90 mm
Grosimea discurilor de frâna osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
20,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
11,00 mm
Grosimea discurilor de frână uzură limită osie anterioară
Frâna cu disc este ventilată în interior
18,00 mm
Grosime discuri de frână osie spate
10,00 mm
Grosime discuri de frână uzură limită osie spate
8,00 mm
Diametru tambur de frână punte spate
230,00 mm
Diametru tambur de frână limită frecare punte spate
231,00 mm
Materiale consumabile
Cantităţi de umplere şi specificaţii
Ulei de motor cu filtru
3,00 litru
Viscozitate ulei de motor
ACEA A2/B2
10W-30, 10W-40, 15W-40
Specificare ulei de motor
ACEA A2/B2
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 4 cu cutie de viteze automată
1,70 litru
Ulei cutie de viteze manuală
viteza 5 cu cutie de viteze automată
2,00 litru
Specificaţie ulei transmisie manuală
API GL4 SAE 75W-80
Ulei transmisie automată
Cantitate de schimb
3,00 litru
Specificaţie ulei transmisie automată
ATF Dexron II
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 087
1,00 litru
Ulei diferenţial osie faţă
Cutie de viteze 089
0,75 litru
Specificaţie ulei punte faţă
API GL5 SAE 90
Specificare ulei servodirecţie
G 004 000 M2
Ulei original
Agent de răcire
7,00 litru
Specificare lichid de răcire
G 12 Plus
Lichide de frâna la schimbare
1,00 litru
Specificare lichid de frână
DOT 4
Agent de răcire instalaţie de climatizare
700 - 800 Grame
Specificaţie agent de răcire
R134a
Conţinut rezervor
80 litru
Iluminat
Faruri faţă
Fază scurtă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Fază lungă
H4 12V 60/55W P43t
photoicon
Lumină de zi
Accesoriu
DAY1
Lumină de parcare
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Far de ceaţă
H3 12V 55W PK22s
photoicon
Lumină intermitentă faţă
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumină intermitentă lateral
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Faruri spate
Lumină intermitentă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Lumini spate
Lumini spate - lumini frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină de frână
P21/5W 12V 21/5W BAY15d
photoicon
Lumină marşarier
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Lumini de ceaţă spate
P21W 12V 21W BA15s
photoicon
Iluminat număr de înmatriculare
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lumină frâna suplimentară
W5W 12V 5W W2,1x9,5d
photoicon
Mijloace de iluminat interior
Iluminat interior
C10W 12V 10W SV8,5-8
photoicon
Lampă de iluminat în portbagaj
C5W 12V 5W SV8,5 (11x35)
photoicon
Lampă de citit
T5W 12V 5W BA9s
photoicon
Lampă torpedo
T4W 12V 4W BA9s
photoicon
Lampă motor
R10W 12V 10W BA15s
photoicon
Intervale de schimbare sau de înlocuire
Pentru datele de service
Curea dinţată - interval de înlocuire a comenzii motorului
toate 120.000 km
Curea dinţată - mod de verificare a comenzii motorului
nu este prevăzută de producător
Interval de înlocuire a curelei de transmisie
toate 60.000 km
numai curele trapezoidale pentru generator
Interval de înlocuire a filtrului de aer
toate 60.000 km
Interval de înlocuire a filtrului de combustibil
toate 30.000 km
Interval de înlocuire a bujiilor
toate 30.000 km
Interval de schimbare a lichidului de frână
la fiecare 2 ani
Interval de schimbare a uleiului transmisie automate
toate 60.000 km
Interval de schimbare a uleiului de motor şi a filtrului
la fiecare 15.000 km / o dată pe an
Interval de înlocuire a filtrului de habitaclu
toate 30.000 km
(dacă este disponibil)
Vehiculul selectat a fost adaugat cu succes in garajul dumneavoastra. +
Audi 100 Sedan (44, 44Q, C3) 1.8 - 90 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Lexus SC (UZZ40) 430 - 292 cai benzinaIntroduceti sasiu
Lexus Salveaza
Audi A6 Sedan (4B, C5) 1.9 TDI - 130 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Mercedes S-class Saloon (w220) S 350 (220.067, 220.167) - 245 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Ford Mondeo 4 Turnier 2.0 TDCi - 115 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
BMW 4 Gran Coupe F36 420 d xDrive - 163 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Peugeot Partner Box (5) 2.0 HDi 4x4 - 90 cai Introduceti sasiu
Peugeot Salveaza
Opel Astra H Hatchback 1.6 Turbo (L48) - 180 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
BMW 3 Touring E91 335 d - 286 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
BMW 3 Sedan E90 325 d - 197 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Citroen Jumper BUS 230P 2.8 HDi 4x4 - 128 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Mercedes E-class Saloon (w210) E 300 Turbo-D (210.025) - 177 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Audi A6 Avant (4G5, C7) 2.0 TDI - 163 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Toyota RAV4 2.4 (ACA36, ACA38) - 170 cai Introduceti sasiu
Toyota Salveaza
Subaru Forester (SF) 2.0 AWD (SF5) - 122 cai Introduceti sasiu
Subaru Salveaza
BMW 5 Sedan E39 520 i - 170 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Honda VF VF 750 C (RC43) - 34 cai Introduceti sasiu
Honda Salveaza
Mercedes GLA-class (x156) GLA 200 CDI / d (156.908) - 136 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Ford Focus 2 Convertible 2.0 - 145 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Fiat Palio Weekend 178dx 1.7 TD - 70 cai Introduceti sasiu
Fiat Salveaza
Renault Kangoo Express (FW0-1) 1.5 dCi 75 (FW07, FW10, FW04) - 75 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Kia Cerato saloon 2.0 GDI - 175 cai benzinaIntroduceti sasiu
Kia Salveaza
Mercedes-Benz S-class (w126) 260 SE (126.020) - 166 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
BMW 5 Sedan E60 540 i - 306 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Ford Mondeo 4 Saloon 1.8 TDCi - 100 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Kia Picanto Hatchback (BA) 1.1 - 65 cai Introduceti sasiu
Kia Salveaza
Audi A5 (8T3) 2.7 TDI - 190 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A6 Sedan (4F2, C6) 3.2 FSI - 255 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Passat 3 Variant (B4,35i) 1.8 - 112 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Jaguar XF Saloon (J05,CC9) 2.7 D - 207 cai Introduceti sasiu
Jaguar Salveaza
BMW X3 E83 xDrive 18 d - 143 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Mercedes S-class Saloon (w124) 300 E 4-matic - 188 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Renault Kangoo Express (FC0-1) D 65 1.9 (FC0E, FC02, FC0J, FC0N) - 64 cai Introduceti sasiu
Renault Salveaza
Audi TT Roadster (8J9) 2.5 RS quattro - 340 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A5 Cabrio (8F7) 3.2 FSI - 265 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A5 Sportback (8TA) 3.0 TDI quattro - 240 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Mercedes E-class Saloon (w124) E 220 (124.022) - 150 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
MAN F 90 26.272 DFS,26.272 DFLS - 269 cai Introduceti sasiu
MAN Salveaza
Mercedes E-class Saloon (w124) E 300 4-matic (124.230) - 180 cai Introduceti sasiu
Mercedes-Benz Salveaza
Ford Fiesta 6 1.4 LPG - 92 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Ford Mondeo 4 2.0 TDCi - 130 cai Introduceti sasiu
Ford Salveaza
Audi A4 Sedan (8E2, B6) 2.5 TDI - 163 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
BMW 3 Touring E46 330 i - 231 cai Introduceti sasiu
BMW Salveaza
Audi 100 Avant (4A, C4) 2.0 E quattro - 115 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A6 Sedan (4B, C5) 2.7 T - 230 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Opel Astra H Estate 1.7 CDTI (L35) - 125 cai Introduceti sasiu
Opel Salveaza
Audi A6 Avant (4F5, C6) 2.7 TDI - 180 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Dacia Logan MCV KS 1.6 Bifuel - 87 cai Introduceti sasiu
Dacia Salveaza
Audi A3 (8P1) 1.6 - 102 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
Audi A5 Cabrio (8F7) 3.0 TFSI quattro - 272 cai Introduceti sasiu
Audi Salveaza
VW Passat 6 Variant (B6,3c5) 2.0 BlueTDI - 143 cai Introduceti sasiu
VW Salveaza
Jeep Grand Cherokee 4 (WK) 3.0 CRD V6 4x4 - 241 cai Introduceti sasiu
Jeep Salveaza
Seat Altea (5P1) 2.0 TDI - 136 cai Introduceti sasiu
Seat Salveaza
Citroen Berlingo BOX 1.6 BlueHDi 120 - 120 cai Introduceti sasiu
Citroen Salveaza
Stergeti intreaga istorie

TOP producatori

star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Andreea Tohaneanu
Andreea Tohaneanu
22 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
TBone Alex
TBone Alex
13 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
balan cristian
balan cristian
12 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
Zorro Zdm
Zorro Zdm
09 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
gabriel ion
gabriel ion
08 April 2024
star star star star star
Utilizatorul nu a scris un review, ci doar a dat o evaluare. G
crb crb
crb crb
01 April 2024